http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

TOTALNI RTS

Shogun 2: Total War

Datum objave:
09.12.2010 14:38
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Prije otprilike deset godina, jedan 'mali' RTS pokušao je naći svoje mjesto pod suncem u vrijeme kada su gejming svijetom vladali velikani poput Warcrafta ili Red Alerta. Ta igra je bila Shogun: Total War i nakon serije igara istog tipa koje su obuhvaćale razne konfliktne periode u ljudskoj povijesti, serijal se vraća svojim korijenima s naslovom Shogun 2: Total War
Programerska kuća Creative Assembly svojom je franšizom Total War debitirala naslovom Shogun: Total War, čistokrvnim RTS-om kojem je srž gameplaya bila igra na poteze. Igra je svojom radnjom bila smještena u srednjovjekovni Japan te je omogućila igračima da se okušaju u borbama samuraja, a njezina najveća kvaliteta bila je povijesna točnost. S tim debitantskom uspjehom, Creative Assembly je svojim narednim igrama uspješno rekreirao razna povijesna razdoblja podarivši igračima svakim nastavkom novo i uzbudljivo iskustvo igranja. Svaki novi nastavak donosio je hrpu novi mogućnosti i raznorazna vizualna i gameplay poboljšanja. O kakvim vrijednim programerima je riječ, govori i činjenica da je Napoleon: Total War izašao početkom godine, a Shogun 2: Total War je već bio debelo u izradi.

Mjesto radnje novog Shoguna je srednjovjekovni Japan u kojem se borbe za prevlast vode između devet klanova, od kojih se svaki pojedini bori za pravo da baš on bude jedini i pravi Shogun koji će ujediniti cijelu zemlju. Sa svakim od devet klanova će biti moguće igrati i svaki od njih će imati zasebnu kampanju, a igra će sadržavati i tridesetak neigrivih frakcija koje će igrat veliku ulogu u samoj igri. Što se same borbe tiče, u igri postoji sustav, kako za pomorsku, tako i za kopnenu bitku. Kopnene bitke su vrlo slične onima iz Napoleon: Total Wara, ali s očitom razlikom u načinu borbe i izgledu samih jedinica jer se tu ipak radi o srednjovjekovnom Japanu. Jedinice su različite, a čine ih samuraji, kopljanici, strijelci (neki od njih će ispaljivati zapaljive strijele) i konjanici.

Sama mehanika kopnene borbe također je rađena po uzoru na gore spomenutu igru i sadržava elemente poput moralne skale, jedinstvenih borbenih formacija i naravno generala koji jamče dobar moral i razne bonuse tijekom borbi. Osvajanje dvorca je dobilo dodatnu težinu u smislu strategijskog planiranja jer ćete sada, kad jednom uspijete probiti debele zidine zamka, morati i navoditi vaš u vojsku po unutrašnjosti dvorca. Pomorske bitke su, za razliku od kopnenih, unaprijeđene i poboljšane. Iako će se borbe odvijati isključivo po principu brod na brod, kopno će igrati veliku ulogu u bitkama jer će se brodovi moći napasti i s kopna ukoliko se brod previše približi uvalama. Igrač će moći na tim mjestima zarobiti neprijateljski brodicu, što daje igri mnogo veću dubinu po pitanju strateškog planiranja.

Kampanja Shoguna 2 će se odvijati isključivo u Japanu, a cijela će zemlja biti dostupna za istraživanje i ratovanje. Osim diplomacije koja će biti zastupljena i koja će činiti bitan element igrinog gameplaya, novost su i gejše koje u stvari nisu ništa drugo do u žene maskirane plaćene ubojice. Nakon što pošaljete jednu gejšu da obavi prljav zadatak za vas, cut animacija će vam otkriti jeste li bili uspješni u svom naumu. Slične zadače će obavljati i nindže, ali u potpuno drukčijem stilu, a njihova uspješnost će ovisiti i razini njihovog levela. Ostale promjene koje je kampanja doživjela sastoji se u mogućnosti da trenirate i regrutirate vaše 'heroje'. To ćete činiti na način da razvijate vaše kampove za trening i obuku koji neće samo trenirati postojeću garnituru vojske, već će proizvoditi specijalne heroje koje ćete moći iskoristiti u borbi.

Shogun 2 koristi modificiranu verziju enginea kakvu smo imali priliku vidjeti u Napoleonu, a u trenutnoj fazi razvoja igre, ona vizualno izgleda impresivno. Modeli likova, dinamičko osvjetljenje, vremenske promjene i igrin okoliš izgledaju vrhunski, a animacije likova dodatno su poboljšane zahvaljujući motion captureu. Bitke će podržavati čak 56.000 jedinica istovremeno, tako da igrači mogu očekivati epske bitke grandioznih proporcija. Još jedna od novotarija je i potpuno prilagodljiva 3D rotirajuća kamera kojom ćemo još kvalitetnije moći 'uči' u samu srž bitke.

Shogun 2: Total War se izgleda vrača svojim korijenima zadržavajući sva poboljšanja koja su unesena u serijal prošlim nastavcima donoseći pritom i nešto novo i originalno u samu franšizu. Shogun 2 bi trebao biti najveća i najbolja Total War igra, a svim fanovima bi ovaj naslov mogao biti sve o čemu su ikada sanjali.

Igra bi se trebala pojaviti sredinom mjeseca ožujka iduće godine, i to kao PC ekskluziva.        



Shogun 2: Total War gameplay

 

Sve o temi:
PC

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije