http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

JOŠ MALO OD ISTOG

Dungeon Siege III

Datum objave:
16.12.2010 12:00
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Serijal Dungeon Siege sa svojim bi trećim nastavkom trebao biti dostupan i na konzolama, pa bi njegova neupitna popularnost mogla još i malo narasti
Originalni Dungeon Siege bio je akcijski RPG koji PC-igrači, vjerujemo, pamte vrlo dobro. Igru je izradila programerska kuća Gas Powered Games na čelu s izvjesnim Chrisom Taylorom u kojoj je naglasak bio na skupljanju razasutog plijena i epskim borbama. Prva dva nastavka kod igrača su bila jako dobro prihvaćena, dok je drugi dio imao i podršku za online co-op igru. Osim na osobnom računalu, igra se pojavila još samo na PSP-u (Dungeon Siege: Throne of Agony), tako da igrači koji se igraju na konzolama nisu previše znali o ovom naslovu jednostavno zato što se nitko nije sjetio igru napraviti za iste.

Nakon podosta godina od izlaska drugog nastavka, malo se stvari promijenilo. Velika izdavačka kuća Square Enix, koja iza sebe ima gro poznatih RPG naslova, kupila je prava na serijal i u konzultaciji sa spomenutim Chrisom Taylorom, potpisala ugovor s Obsidian Entertainmentom za izradu Dungeon Siega III koji bi se trebao pojaviti kako za osobno računalo, tako i za konzole nove generacije.

Što se gameplaya tiče, programeri su odlučili neke elemente prošlih nastavaka zadržati te ih ubaciti u treći dio. To se posebno odnosi na sustav skupljanja plijena koji je razasut uokolo i na sustav borbe koji je vrlo sličan kao i u originalu. Sama borba je, doduše, malo izmijenjena, što je u neku ruku potpuno logično, na način da je sada ubačena ideja položaja koji zauzimate prije samog udarca. To znači da je sada vrlo važno na koji način zauzmete borbeni položaj jer će o tome i ovisiti kakav ćete napad izvesti. Ako pred vama stoji horda protivnika, vrlo vjerojatno ćete htjeti upotrijebiti brži i širi napad koji će zahvatiti što veći broj neprijatelja. Ako se, pak, okomite samo na jednog ili njih nekoliko, upotrijebit ćete sporiji, ali mnogo jači udarac. Klasni sistem također se vraća na scenu u trećem nastavku, što je, po nama, potez za svaku pohvalu. Štoviše, programeri su obećali da će svaka klasa imati svoja unikatna oružja i opremu, što je za ovakav tip igara postalo standard.

Od svih novina treba spomenuti i co-op sistem koji funkcionira po principu drop in/drop out koji je aktivan čitavo vrijeme. To znači da drugi igrač može u bilo kojem trenutku uskočiti u igru u klasi po njegovom izboru, ali ovisno u kojem dijelu priče se uključi, postoji mogućnost da preuzme uloge nekog bitnog NPC-a. Kao i većina modernih PRG-a, tako i Dungeon Siege ima razrađen sustav dijaloga. To tzv. dijaloško stablo za priču je vrlo bitan element jer će on diktirati stavove ostalih likova spram vas te na taj način utjecati na questove koje će vam ili neće ponuditi. Moramo pohvaliti programere što se tiče jednog tehničkog detalja koji je u stvari jako važan za cjelokupni dojam. Naime, u igri neće biti nikakvog učitavanja između levela, a prijelazi između krajolika bit će glatki i bez trzanja.

Grafički izgled Dungeon Siega III vrlo je oku ugodan, a osjećaj dubine daje lagani blur koji je prisutan kada se pogleda neka udaljenija točka na horizontu. Ekran koji se tiče vašeg inventoryja sada je jednostavnije izveden i mnogo se lakše u njemu snaći. Sve u svemu, Dungeon Siege III  posjeduje neke neosporne kvalitete i novotarije koje nijedan sličan naslov nema. Mi smo se pak najviše oduševili činjenicom da će biti vrlo malo ili nimalo učitavanja tijekom same igre. Dungeon Siege III trebao bi izaći u prvom tromjesečju 2011. godine za PC i konzole nove generacije


Dungeon Siege III trailer


Dungeon Siege III gameplay

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije