http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

THE RED SOLSTICE

Intervju s autorima prvog hrvatskog isometric shootera

The Red Solstice će biti prvi hrvatski survival-tactical-cooperative-shooter

Hrvatska scena developera videoigara oduvijek je bila prilično skromna i, nažalost, vrlo ograničena, prije svega vrlo ograničenim ili, još bolje rečeno, nikakvim financijama. Zbog toga su započeti projekti najčešće bili dovršeni zahvaljujući isključivo entuzijazmu nekolicine zaljubljenika u igre.

 

Ipak, oni stariji sjetit će se prve hrvatske point'n'click avanture pod imenom Poslanik iliti The Ward, koja je 2001. godine naišla na vrlo dobre kritike čak i u inozemnim medijima. Kasnije se studio FragileBits raspao, pa je osnovan Provox studio zaslužan za SpaceForge, igre poput Sraza 32bita i još nekoliko edukativnih igara.

 

Trenutno najaktivniji hrvatski studio je Cateia Games, koji relativno često izdaje igre, a prije nekoliko mjeseci izdao je i simpatičnu avanturu pod imenom Kaptain Brawe. Naš najpoznatiji studio je definitivno svjetski poznat CroTeam, koji se proslavio fenomenalnim serijalom Serious Sam, koji je pokupio izvrsne ocjene kritike, ali i imao izvrsnu prodaju čak i s one strane Velike bare. CroTeam trenutno radi na Serious Samu 3 i još neimenovanoj taktičkoj pucačini koja će se bazirati na potpuno novom Serious Engineu. 

 

Kratkim presjekom o recentnoj prošlosti hrvatske produkcije videoigara uvodimo vas u intervju koji smo obavili s Hrvojem Horvatekom u ime mlade skupine entuzijasta koji su odlučili napraviti prvi hrvatski izometrijski shooter pod imenom The Red Solstice. Tim koji radi na igri, uz Hrvoja, čine Tomislav Podhraški, Danijel Mandić, Danijel Ribić i Vjeko Koščević, svi studenti i ono još bitnije – gameri od malih nogu.

 

The Red Solstice
 

 

Opišite nam ukratko projekt 'The Red Solstice'.

 

The Red Solstice će biti survival-tactical-cooperative-shooter. Iako na prvi pogled možda i sliči shooterima poput Shadowgroundsa i Alien Breeda, gameplay je prilično drugačiji. U singleplayeru će igrač preuzimati uloge likova iz Alpha Squada, i tu će naglasak biti na solo igranju, dok u multiplayeru nastavljate priču s Delta Squadom, i tu će naglasak biti na kooperativnoj igri za do osam igrača. Za razliku od ostalih shootera, The Red Solstice kombinira taktiku, navalu zombija i velik broj igrača te ističe svakog igrača kao individuu. Tim u multiplayeru može funkcionirati kao savršen stroj, ali će se uvijek primijetiti što pojedini igrači rade jer to direktno utječe na sam tijek igre.

 

Priča se odvija na Marsu, 200 godina nakon evakuacije Zemlje koju je poharao virus. Igrač počinje igru kao član Alpha Squada koji je poslan na zadatak istražiti zašto je došlo do gubitka električne energije i komunikacije s glavnom kolonijom Tharsis na Marsu.

 

Igru prvenstveno razvijamo za PC, ali nije isključen ni Mac.

 

Kako ste započeli rad na igri, što vas je uopće potaklo da se upuštate u takvo što?

 

Tomislav je htio raditi neku igru, a ja sam pomislio da mi može pomoći oko završnog rada na kojemu sam tada radio. Tako je sve počelo. Na kraju smo odlučili da sam napravim završni rad, dok nam je istovremeno igra postala fokus. Osim toga, ja sam uvijek mislio da na tržištu nedostaje jedan dobar isometric shooter koji ima drugačiji pristup od ostalih.

 

Koliko vremena trošite na razvoj i na koje probleme nailazite?

 

Radi se svaki dan, kad se stigne, koliko se stigne. Jedini problem na koji trenutačno nailazimo je nedostatak vremena. Bilo je tu raznih mijenjanja featurea, neke stvari su se, naravno, morale izbaciti iz plana jer bi razvoj jednostavno potrajao predugo.

 

The Red Solstice 

 

Koji softver i čiji engine koristite?

 

Koristimo open-source softver, a engine smo napravili od nule.

 

Kakvi su planovi za budućnosti? Imate li barem okvirno zacrtano vrijeme dovršetka projekta? 

 

Prvo što nam je sad na pameti je što prije složiti video koji bi nas izdvojio od ostalih sličnih shootera - ne toliko po grafici koliko po gameplayu. Što se tiče dovršetka igre, uskoro bismo trebali ući u betu, iako još ne znamo kako će točno izgledati beta testiranje, ali svi koji su se prijavili na naš newsletter bit će obaviješteni na vrijeme.  Okvirno vrijeme dovršetka projekta je bio kraj ove godine/početak sljedeće. Hoće li biti tako ili će biti kašnjenja, vidjet ćemo kada prođe ono najvažnije, beta testiranje.

 

 

Jeste li već pokušali kontaktirati s nekim izdavačem?

 


Prije godinu dana smo se čuli s nekolicinom izdavača, no nismo bili zadovoljni njihovim ponudama. Više od toga ne mogu vam otkriti.
 

 

The Red Solstice 

 

Što se tiče mjesta radnje i dizajna levela, Hrvoje nam je otkrio da će se radnja odvijati u cijelom gradu koji neće biti strogo podijeljen na levele, već će biti otvoren za kretanje. U igri će biti implementirana čitava paleta vatrenog oružja, od kojih će svako imati svoje prednosti i mane, kao i različite modove paljbe.

 

Na početku moći će se odabrati jedna od ponuđenih klasa koja će se onda kroz igru prilagoditi pomoću različitih power-upova i komponenti što će aktivirati određene željene skillove pod naponom energije iz borbenog odjela.

 

Kao što vidite, The Red Solstice ambiciozan je projekt čijim autorima želimo svu sreću u realizaciji, s nadom da ćemo već sljedeće godine i sami moći recenzirati prvi hrvatski izometrijski shooter. Najnovije vijesti  o napretku u razvoju možete saznati na njihovom službenom web siteu ili profilu na Facebooku. Naravno, o svim novostima redovito će vas izvještavati i Gamereport.

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije