http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

INOVATIVNA MARKETINŠKA KAMPANJA

'Vaša majka mrzi Dead Space 2!'

Kako bi igrače uvjerili da kupe upravo njihovu igru, u EA-u su igru pokazali - njihovim majkama

Dead Space 2, nastavak jednog od najboljih modernih survival-horora, na police trgovina stiže već sljedećega tjedna, u utorak, a ako je suditi prema prvim recenzijama igre, Dead Space 2 je nastavak dostojan legendarnog originala.

 

Kako bi potencijalne kupce još jednom pokušali uvjeriti da kupe baš Dead Space 2, u EA su osmislili inovativnu marketinšku kampanju. Zanimljivo, igru nisu demonstrirali igračima, već starijim ženskim osobama koje bi mogle biti majke upravo onih gejmera koji će zaigrati igru i snimili njihove reakcije. Rezultati su, u najmanju ruku, urnebesni.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Dead Space 2 izlazi 26. siječnja 2011. na PC, PS3 i Xbox 360

 

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije