http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

POVRATAK MAZOHIZMU

Dark Souls - veće mape, više umiranja!

Dark-Souls
U duhovnom nastavku Demon's Soulsa autori obećavaju mnogo poboljšanja. Štoviše, u posljednjem intervjuu izašlo je nekoliko zanimljivih detalja

Za sve one zagorjele mazohiste koji su igrali originalni Demon's Souls, neprestano umiranje i kazne koje dolaze nakon toga stvar su s kojom se čovjek jednostavno mora nositi. Novi nastavak koji je bio najavljen prije par mjeseci obećava puno poboljšanja, no do danas nismo znali koja konkretna poboljšanja možemo očekivati.

 

Prema riječima igrinog autora, gospodina Hidetake Miyazakija, Dark Souls biti će prostorniji i prostraniji od svoga prethodnika. Također, novi Dark Souls neće koristiti Soul Tendency. Kako će zamijeniti ovaj modus igre, autor još nije pojasnio. Igra će, nadodaje Miyazaki, i dalje imati mogućnost mrežnog igranja, no ono neće biti isto kao u prethodniku.

 

Još jedan zanimljiv detalj vezan uz mape je da više nećemo nailaziti na višestruke bossove po jednom levelu. Glavni modus operandi bit će jedan boss - jedan level. Za kraj samo spomenimo da autor i dalje ne planira odustati od nemilosrdnog ubijanja igračevog lika. Ovo nas, iskreno, baš ne iznenađuje, s obzirom da je upravo težina igre glavna odlika ovog serijala.

 

Više smrti za istu cijenu!

 


 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije