http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ISTO, ALI DRUGAČIJE

Might & Magic: Heroes VI

Datum objave:
09.03.2011 10:00
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Legendarni RPG serijal u kojem su uživali mnogi PC igrači trebao bi uskoro dobiti šesti nastavak, u kojem ćemo pronaći pregršt novotarija te poznate i klasične gameplay elemente na koje smo navikli iz prošlih epizoda
Vidjevši najavu novih Heroesa obuzelo nas je neizmjerno uzbuđenje te smo se njemu razveselili kao kad dijete ugleda zdjelu sa slatkišima! Osjećaj ushićenosti malo je poremetio pogled na sam naslov igre koji nas je, malo je reći, zbunio. Naime, poznati serijal je malo izokrenuo izvorni naslov pa smo u jednom trenutku pomislili da je tamo neki PR menadžer koji baš nije na 'ti' s engleskim grdno pogriješio. Ipak, u ovom slučaju se ne radi ni o kakvoj pogrešci, već je igrin izdavač Ubisoft ovaj neobičan potez objasnio željom da na neki način redefinira franšizu poznatu po svojoj igri na poteze kako bi se više približila nekim drugim žanrovima. Ubacivanje novih gameplay elemenata u Might & Magic ne zvuči kao loša ideja, ali mijenjanje igrinog izvornog imena nam se čini apsolutno nepotrebno, pa čak i pretenciozno.

Radnja Might & Magic: Heroesa VI (čudno ga je pisati, a još čudnije izgovarati) događat će se oko 400 godina prije one iz petice te će vas staviti u ulogu jednog od petorice braće od kojih svaki pojedini ima motiva uništiti preostale članove svoje obitelji. Ubisoft zasada krije ključne elemente igrine priče i jedino je poznato da se nekoć ugledna kraljevska obitelj raspala zbog izdaje, što objašnjava netrpeljivost između braće. Svaki pojedini predstavlja jednu igrivu klasu tako da se na scenu vraćaju klase Heaven (ljudi), Inferno (demoni) i Necropolis(mrtvaci). Također, svaki pojedini brat ima i svoju kampanju koje su sve međusobno isprepletene, ali ih je moguće igrati redoslijedom koji vama odgovara.

Kako su od prošlog nastavka Heroesa sada već prošle četiri godine, tehnologija enginea i samih igara se u tom periodu znatno unaprijedila, što je u šestici rezultiralo mnogim poboljšanjima koji su vidljivi na raznim poljima. Neka su unapređenja veća i vidljivija, dok su neka manja i skoro nezamjetna. Jedna od vidljivijih promjena je zasigurno veličina mape koja je gotovo četiri puta veća od bilo koje mape koje ste dosad imali priliku vidjeti u Heroes of Might & Magic. To je sve krasno, ali tako velik teritorij treba moći i uspješno braniti od protivnika, a da ne spominjemo skupljanje i traženje resursa svuda uokolo. U tome će vam pomoći takozvani Focus Points koji će kontrolirati sve resurse u svojoj sferi djelovanja, što bi igračima trebalo olakšati samu kontrolu i praćenje resursa. Treba spomenuti da više nije potrebno ući u sami dvorac kako biste u njemu vršili preinake odnosno kupovali građevine i pratili rast trupa, nego je dovoljno samo da mu se približite, da biste na taj način izbjegli nepotrebno učitavanje.

Borba je, hvala nebesima, ostala nepromijenjena te bi područja na kojima se ona odvija trebala biti veća i dinamičnija. Kad kažemo dinamičnija, mislimo na različite 'prirodne' prepreke i/ili pomagala koja će unijeti dodatnu draž te produbiti taktičko djelovanje koje za uspjeh zna biti od presudne važnosti. Kao što je to bio slučaj i u dosadašnjim nastavcima, svaka klasa ima svoje prednosti i mane te će igranje sa svakom pojedinom predstavljati jedinstveno iskustvo.

Ako vam sve ovo nije dovoljno, reći ćemo kako je skill tree za vaše Heroje sada veće i bogatije nego ikad prije te kako ćete prilikom borbe moći izabrati da li magiju raspodijeliti u više napada ili svu njezinu snagu sažeti u jedan jaki udar. Dugogodišnji fanovi serijala se zbog svih promjena u igri ne bi trebali biti previše zabrinuti za novi nastavak jer je prema dosad viđenom sve rađeno s velikom pažnjom i, što je najvažnije, s poštovanjem prema originalnoj formuli Might & Magic. Na sve možebitne gameplay promjene Might & Magic: Heroesa VI biste se trebali vrlo lako naviknuti, što za njegovo ime ne bismo baš mogli reći.

Igra je naravno PC ekskluziva te bi se trebala pojaviti tokom ove godine. Nažalost, preciznijeg datuma još nema, ali budite sigurni da ćete ga moći saznati na stranicama Gamereporta kada on bude objavljen.


                                                   Might & Magic: Heroes VI trailer



Might & Magic: Heroes VI gameplay

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije