http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

KROZ OČI DJETETA

Ovako je trebao izgledati Milo & Kate projekt

fable 3 videoigre
Lionhead je tek sada otkrio tehnologiju na kojoj je radio Milo & Kate, projekt namijenjen za igranje pomoću Kinecta

Lionhead, studio najpoznatiji po Fable franšizi i svojem karizmatičnom predvodniku, Peteru Molyneuxu, otkrio je ovih dana kako je trebao izgledati Milo & Kate, projekt koji je trebao biti jedna od najvažnijih igara koje bi se pojavile povodom izlaska Kinect kontrolera za Xbox 360.

 

Iako je projekt prema nekima propao, a prema nekima ne, Lionhead je na nedavnom Game Developers Conferenceu demonstrirao potpuno novi engine koji je trebao pokretati igru;

 

Prema riječima Bena  Sugdena, glavnog programera, Lionhead je napravio engine koji na Xboxu 360 bez problema prikazuje scene koje se sastoje od stotinu milijardi poligona, a sve to da bi simulirali svijet kako ga vidi dječak Milo, jedan od protagonista propalog projekta.

 

'Odlučilo smo da bi svijet trebao djelovati poput skulpture, no imati mekoću i suptilnost realističnoga osvjetljenja.', dodao je Sugden, a u impresivnost enginea možete se uvjeriti u priloženom videu.

 

Engine će na kraju, prema nekim glaisnama, biti iskorišten za Fable igru posebno namijenjenu za kontrolu Kinectom što na kraju ipak veseli s obzirom da je iz priloženoga vidljivo da je engine nešto što bismo svakako željeli vidjeti i isprobati u bliskoj budućnosti. No, idalje postoje neke indicije da bi sam Project Milo tj. Milo & Kate mogao biti dovršen, a zanimljivo je da je projekt idejno započet još 2001. godine, odmah nakon što je Lionhead na tržište izbacio izvrsni Black & White.

 

Sve o temi:

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije