http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

KAD INDIE USPIJE

Minecraft zaradio desetke milijuna

minecraft
Gotovo pravu nevjericu izazvala je brojka kojom je autor Minecrafta na Reddit.com odgovorio na pitanje o tome koliko je dosad zaradio na igri

Barem nekoliko puta mjesečno slušamo o zaradi korporacija unutar igraće industrije, jer u današnje vrijeme o njoj ovise izrade nastavaka, pa čak i opstanak cijelih studija. Ne zaradi li vaša igra očekivan iznos, a recimo da ste pod Activisionom, ne trebate biti prepametni da biste nakon objave rezultata shvatili da biste trebali spakirati kofere i mirno otići po uručenje otkaza.

 

S jedne strane gaming je komercijaliziraniji no ikad, no s druge strane stoje mali timovi enzuzijasta koji strpljivo rade na malim indie igrama i sretni su ako sljedeći dan imaju za život. Slična je i priča Markusa Perssona, čovjeka koji je sam započeo razvoj Minecrafta i nakon nekoliko tjedana razvoja u prodaju stavio alpha verziju igre. Na njegovo iznenađenje, igra je preko noći postala ultimativni hit i prodala se u čak 800.000 primjeraka po cijeni od 9,95€.

 

Nakon nekog vremena igra je ušla u beta fazu pa je i cijena povećana na 14.95€, a tada se prodala u još milijun primjeraka. Na prvi pogled ne čini se mnogo, no jednostavnom matematikom dolazi se do brojke od 23 milijuna € tj. 33 milijuna $.

 

Uočivši uspjeh Minecrafta, Perssonu se javilo nekoliko velikih razvojnih studija, između njima i Valve, s namjerom da otkupe igru, no Persson je radije osnovao svoj studio pod imenom Mojang te razvoj nastavio sam. Tek sada vidimo koliko je to pametan potez bio.

 

 

 

Sve o temi:
PC

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije