http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

METACRITIC: EPIZODA 3

Biowareov zaposlenik recenzirao Witcher 2

thewitcher2
Metacritic se danas ponovno našao u središtu kontroverze vezane uz 'nezavisne' recenzente

Ponekad nam nije jasno do koje će granice neki pojedinci ili firme ići kako bi promovirali svoje odnosno uništavali konkurentske proizvode. Uoči izlaska Witchera 2, Metacritic je ponovno postao teren za antireklamu. Naime, zaposlenik Biowarea koji je recenzirao Dragon Age 2 i ocijenio ga čistom desetkom ovog puta je sasuo drvlje i kamenje na novi Witcher ocijenivši ga nulom.

 

Witcher 2 u svom sjaju

 

Ovakva gesta ne bi imala neki radikalan odaziv da se ovdje ne radi o zaposleniku konkurentske firme. Ocjene na Metacriticu do neke mjere imaju opravdanje i kredibilitet zbog toga jer ih dijelom daju i pravi pravcati korisnici. Međutim, problem je u tome što se barem u posljednje vrijeme ovaj medij zlorabi sa strane stranki koje na umu imaju čitav niz drugih namjera osim davanja nezavisnog mišljenja.

 

WoW je dobar, no zapitajte se: je li se njegov marketing samo bazirao na reklamama...

 

Stvar s recenzentskim portalima je već stara priča. Općenito je poznato da na zapadu mnogi veliki igrači dobivaju poticaj za pozitivno ocjenjivanje EA-ovih ili Activisionovih blockbustera. Žalosno je da se, barem iz perspektive običnog igrača, može pronaći svega malo mjesta na globalnoj mreži gdje možete biti sigurni da netko nije plaćen da dobro ocijeni pojedinu igru. I što nam na kraju preostaje? Čekati preporuke prijatelja i nadati se da eurogamer nije dobio insider tip da naslov XY ocijeni visokom ocjenom? Teško je reći.

 

Portal 2 također je bio žrtva 'iskrenih' recenzija na Metacriticu

 

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije