http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

KRIZA PRENOSIVOG GAMINGA?

Japanci ne žele 3DS

n3ds
Nedavna anketa otkrila je zbog čega je naglo pala prodaja Nintendovog next-gen prijenosnika

Sudeći prema nedavnoj anketi japanske agencije Goo Ranking, otkriveni su glavni razlozi slabe prodaje novog Nintenda 3DS. Prema trenutnim statistikama prodaje se oko 20.000 jedinica mjesečno, što je manje čak i od Sonyevog Playstation Portablea. Napomenimo, PSP je na tržištu već poveći broj godina i trenutno pjeva svoj labuđi pjev. Inicijalna prodaja Nintendo 3DS-a bila je zadovoljavajuća, no nakon toga ona je jednostavno zaronila. Testiranje je izvedeno na 1.100 ljudi koji zbog jednog ili drugog razloga nisu kupili 3DS. Razlozi? Pa, imaju ih nekoliko.

 

Kako hip i kul

 

Prvi razlog zbog kojeg Japanci ne kupuju 3DS njegova je visoka cijena. Ekvivalent 250 eura nikome nije mio, pogotovo ako uzmemo u obzir što dobivamo za uloženi novac. O čemu pričamo? O tome kako se trenutno više isplati imati DS ili DSi i igrati se na njemu. Uređaj je, ironično, konkurencija vlastitom nasljedniku zahvaljujući moćnom lineupu, niskoj cijeni i svemu što ide uz to. Treći razlog je, vjerovali ili ne, zdravstveni. Mnogi igrači se brinu hoće li im novi Nintendo 3DS ugroziti vid. Drugi, pak, brinu hoće li dobiti napadaj mučnine uslijed igranja. Nažalost, ova dva problema veliki su znak 'stop' za 3DS i njegov startni udar na tržište, s obzirom da ga hardcore gejmeri koji, budimo realni, pilje u ekran po nekoliko sati - zbog 3D ekrana neće moći koristiti kak' spada.

 

Originalna snimka s poligona za testiranje prototipa 3DS-ovog ekrana. Stvari, kao što vidite, nisu išle u očekivanom smjeru...

 

Peti razlog leži u slabom lineupu. Mnogi korisnici očekivali su daleko veći broj startnih naslova iz Nintendovih franšiza. I što su dobili? Pilotwingse, Pse i Street Fighter 4. Bravo. Šesti razlog je čekanje idealnog naslova zbog kojeg bi se kupio 3DS, a sedmi, citiramo, bolje igre na smartphoneovima. Čini se da casual gaming uzima zamah i na japanskom tržištu, što ima odaziv na prenosive konzole. Osmi je, zamislite vi to, PSP. Uglavnom, trenutna tržišna pozicija 3DS-a je dosta nezahvalna. Kada za njega izađe više naslova, postoji realna šansa da će malo bolje proći na tržištu. Do tada će, čini se, biti poprilično zapostavljen. Napominjemo, japansko tržište daleko više favorizira domaće proizvode od stranih, tako da govorimo o uzorku gejmera koji su do neke mjere čak i fanboyevi čuvenog japanskog proizvođača.

 

Infitiny Blade - iPhone hit koji, ironično, izgleda bolje od bilo čega na 3DS-u

 

Znači li to da će uskoro prenosive konzole ugroziti smartphoneovi? Ne vjerujemo. Problem s konkretnom konzolom leži u tome što je njena launch strategija bila loša. Sigurni smo da će malo jači lineup 3DS podignuti na noge i postaviti ga na zasluženo mjesto konkurencije... erm... PSP-u i DS-u. Kako će on utjecati na NGP koji izlazi krajem godine, saznat ćemo za nekoliko mjeseci (do kada će, nadamo se, izaći pokoji ekstra naslov vrijedan pažnje).

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije