http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

SVJETLO JE SPAS

Metro: Last Light

metro last light
Datum objave:
07.06.2011 12:40
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Metro: Last Light direktni je nastavak relativno uspješnog postapokaliptičnog survival horor FPS-a iz 2010. godine Metro 2033. O čemu će biti riječi u novom naslovu i kroz kakve ćete se kanalizacijske cijevi ovog puta morati probijati, saznajte u nastavku teksta
Za sve one koji nisu najbolje upućeni u priču i tematiku originalnog naslova, treba reći kako je scenarij odnosno igrin predložak napravljen po književnom djelu 'Metro 2033' ruskog pisca Dmitrija Glukovskog. Sada kada smo to raščistili, treba napomenuti da Last Light neće biti te 'sreće' i za njegov scenarij odgovorni su ljudi iz matične kuće. Ako vam taj podatak zvuči pomalo čudno te vam mozak šalje informacije da se nastavak 'Metroa 2033' trebao u biti zvati 'Metro 2034', tada imate vrlo dobro pamćenje, jer je upravo 'Metro 2034' bilo kodno ime nastavka. Glukovski je uistinu i napisao 'Metro 2034', ali njegova knjiga s ovim naslovom ne dijeli ama baš ništa zajedničko. Ta činjenica predstavlja određenu opasnost za Metro: Last Light jer svi znamo što se dogodilo Bioshocku kada su mjerodavni odlučili odbaciti književni predložak originalne igre, da bi se upustili u kreiranje vlastite priče premda je nastavak Bioshocka radio potpuno drugi programerski studio.

Za razliku od originalnog Metroa, Last Light bi prema riječima igrinog izdavača THQ-a trebao imati puno veći naglasak na samoj borbi te korištenju stealtha koji će taktičko promišljanje i pristup borbi podići na viši nivo. Gameplay koncept koji glasi: svjetlo = oružje nije nešto što dosad nismo imali priliku vidjeti u sličnim naslovima, ali ako to bude kvalitetno izvedeno, ne vidimo u tome ništa loše. Element svjetlosti dat će vam mogućnost upotrebe iluminacije pomoću koje ćete se lakše rješavati opakih najezdi. To ćete činiti tako što ćete odšarafljivati razne vrste sijalica te pucnjevima u razne spremnike pune eksplozivnih tvari koji će nakon nekoliko precizno upućenih metaka spektakularno eksplodirati, pa ćete imati osjećaj kao da ste u Betlehemu. Kakva ćete sve oružja moći koristiti, još nije sasvim poznato, ali se zna da će većina od njih imati prigušivače, koji će odlično poslužiti ukoliko baš ne želite da vas pri prvom ispaljenom metku svi primijete.

Što se mjesta radnje tiče, i ovog ćete puta većinu vremena provesti u moskovskoj podzemnoj željeznici koja je najviše obilježila cijelo Metro iskustvo, a igrini programeri su ga odlučili podići na jednu višu razinu. Interakcija između vas i NPC-ova ostat će i dalje vrlo bitan igrin element, sama borba će biti temeljito poštimana te samim time i izbalansiranija. Usto se i ideja da municija predstavlja novac preispituje, tako da je moguće da se taj element potpuno izbaci. Dobra vijest za sve PC igrače je da će upravo ta platforma biti primarna u smislu grafičke standardizacije naslova. Nešto veće mape i destrukcija okoliša samo su neki detalji koji će pomoći da se cijeli gameplay dodatno zagladi kako single player kampanja ne bi bila previše monotona.

Multiplayer će također naći svoje mjesto u ovom naslovu, ali u kakvoj formi i s koliko različitog sadržaja, još nije poznato. THQ je natuknuo da razmišljaju o nekoliko različitih ideja i da je njihova energija većinom usredotočena na kompetitivni multiplayer. Kako je Metro: Last Light još u vrlo ranoj fazi izrade, ovo je sve što vam sada možemo reći, uz nadu da ćemo nešto više o igri saznati na konferenciji E3 koja je trenutno u punom jeku.

Metro: Last Light bi se trebao pojaviti iduće godine za PS3 i Xbox360 te za PC.    


Metro: Last Light trailer

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije