http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ZBOG ISKORIŠTAVANJA RADNE SNAGE

Team Bondi pod istragom

lanoire
Razvojni studio zaslužan za fenomenalni L. A. Noire od danas je pod istragom Međunarodnog udruženja razvijatelja igara

Odmah po izlasku malog remek djela pod imenom L. A. Noire, nekoliko je desetaka bivših i sadašnjih zaposlenika Team Bondija izašlo u javnost s informacijama o katastrofalnim uvjetima rada u što su ubrojili radne tjedne koji su trajali po 110 sati što je više od 15 sati rada dnevno ako se radi svih sedam dana u tjednu, kratke pauze i neplaćene prekovremene sate. Da stvar bude gora, radnicima je uvjetovano da će prekovremene sate dobiti isplaćeno samo ako ostanu na svom radnom mjestu najmanje do tri mjeseca nakon izlaska igre. Ako popuste prije i daju otkaz, ništa od prekovremenih.

 

Osim toga, čak se 130 bivših zaposlenika Team Bondija javilo jer njihova imena nisu upisana u creditse na kraju igre. Za one koji možda i ne znaju, razvoj L. A. Noirea potrajao je mukotrpnih i dugih sedam godina, a sva iskustva iskorištene radne snage opisao je i freelance novinar Andrew McMillen za IGN.

 

Šef Team Bondija Brendan McNamara na optužbe je hladnokrvno odgovorio: 'Ako se radi o Londonu, New Yorku ili nekom drugom gradu, u ovomu se poslu natječemo protiv najboljih na svijetu i zato uvijek moramo biti najspremniji.'

 

No tako ne misli i International Game Developers Association iliti IGDA, tijelo koje je pokrenulo istragu u slučaju Team Bondija i biti će prilično zanimljivo vidjeti njezin zaključak iako su stvari prilično jasne.

 

Sličnih slučajeva brutalnih radnih uvjeta zasigurno ima još, no nadamo se da će ih nakon ovoga biti značajno manje.

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije