http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

LEDENO ZADOVOLJSTVO

SSX: Deadly Descents

SSX
Datum objave:
05.07.2011 14:23
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Nakon što je EA najavio novi SSX, fanovima serijala ponovo se pojavio smiješak na licima, a pitanje je hoće li tamo i ostati nakon što se naslov pojavi u prodaji iduće godine
Prilično jako hvaljen i nagrađivan serijal SSX (Snowboard Supercross), koji se prvi put pojavio na PlayStationu 2, polučio je ogroman uspjeh te time pridobio milijune fanova i velik broj nagrada od relevantnih udruženja i stručnjaka. Prvi SSX naslov objavio je izdavač EA Sports BIG koji je volio ekstremne sportove učiniti još ekstremnijima na način da igračima daju mogućnost kršenja raznih zakona fizike. To kažem zato što u svakoj dosad izdanoj SSX igri izvodite takve skokove, okrete i premete, koje bi stvarnog snowboardera prije ili poslije stajalo glave, ali koji izgledaju vrlo atraktivno na televizijskom ekranu. Originalni SSX pojavio se prije deset godina nakon čega je uslijedilo još pet nastavka koji su igrači s više ili manje strasti uživali igrati pretvarajući nemoguće u moguće.

Za početak treba reći kako će novi SSX biti prvi naslov iz serijala SSX koji će se pojaviti za PlayStationu 3 i Xbox 360 te će kao takav predstavljati znakovite promjene i zaokrete koji je serijal ovim nastavkom napravio. Gameplay naslova SSX nikada nije bio previše u doticaju s realizmom, ali izgleda da će novi SSX biti mnogo 'ozbiljniji' kada je riječ o grafičkom prikazu u odnosu na njegove prethodnike što se nekima možda neće svidjeti na prvu grudu. Na svu sreću, gameplay nije dobio 'injekciju' ozbiljnosti, tako da i dalje možete očekivati prenaglašenu fiziku koja će vam omogućiti klizanje po snijegom prekrivenim liticama, izvođenje toliko premeta i okreta da će vam se od njih povraćati, da biste se na kraju dočekali na dasku, a ne na facu ili kičmu. Jedna od novina u novom SSX-u je i to što više neće postojati nevidljivi zidovi i prepreke na rubu staze koje će vas gurati prema sredini i koje će vam onemogućavati da se krećete rubnim područjima staze. Ako ste uhvatili dovoljnu brzinu, u novom SSX-u ćete se moći vinuti u zrak te ako želite poprijeko prijeći preko brda ili kakve prepreke.

Novi SSX trebao bi preporoditi serijal u svakom smislu riječi ali bi prema najavama trebao imati i gameplay elemente koji su obilježili prva tri nastavka. Unatoč svemu, SSX ostaje vjeran prokušanom receptu zbog kojeg mu je gameplay i postao toliko voljen i igran. A to znači spuštanje niz padinu u luđačkoj brzini, izvodeći pritom sulude akrobacije i trikove. Sve lokacije po kojima ćete se spuštati bi trebale biti realne i autentične, a između ostalog, vozit ćete po Antarktici i Himalajama. I ovoga puta na igri radi EA Canada iako će većinu posla obaviti programerski studio koji je napravio naslove kao što su Skate i Skate 2.

Od novih gameplay elemenata odnosno sadržaja koje ćete u novom SSX-u moći isprobati je iskakanje iz helikoptera, odijela pomoću kojih ćete moći letjeti, penjanje po ledu te pokoju lavinu koju ćete morati izbjeći. EA je također obećao kako će igra imati i bogatu online komponentu za koju još nema previše relevantnih informacija.

Ako ste jedan od tipova igrača koji voli voziti virtualni snowboard i od SSX franšize i ovog naslova ne traži previše realizma, onda bi vam se trebao svidjeti. Kao najbolji predstavnik ovog pod žanra, EA zna kako napraviti kvalitetnu snowboard arkadu koja obiluje fascinantnim trikovima i opasnim premetima koji će vas svojom akcijom drži prikovane za fotelju.


Igra bi se trebala pojaviti početkom 2012, i to samo za PlayStation 3 i Xbox360.  



SSX, najava

 

Sve o temi:
ps3

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije