http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

MOBILNA REVOLUCIJA

IPhone - kralj mobilnog gejminga

Mobilni gejming uzima sve veći zamah, a nedavno istraživanje to je i potvrdilo

U nedavnoj anketi koju je provela strana agencija Nielsen, igre su najpopularnija vrsta aplikacija na mobilnim platformama. Pod ovime, naravno, ne računamo PSP i DS, već smartphone uređaje. Zapanjujući postotak korisnika (preko 64 posto) smatraju da je igra najpopularnija vrsta aplikacije koju su kupili tijekom prošlih mjesec dana. Ostale mobilne aplikacije poredane po popularnosti su: vremenske prognoze, društveno umrežavanje (FB, Twitter itd), navigacija, glazba i vijesti.

 

Super popularni Angry Birds

 

Što se igara tiče, uspostavilo se da daleko najveći broj poklonika videoigara na iPhoneu, dok prvo mjesto iza njega zauzima Android. Još jedna zanimljivost vezana je uz vrijeme provedeno igrajući mobilne igre. Korisnici u prosjeku igraju preko 9,4 sata tjedno, u komparaciji s prošlogodišnjom statistikom koja se vrtjela oko šest sati. Ovo, naime, znači da mobilni gejming uzima strahoviti zamah, čemu mogu iz prve ruke posvjedočiti i članovi redakcije Gamereporta (igrajući se na svojim Galaxyjima i iPhoneovima).

 

Vjerovali ili ne, ovo je nedavno izašlo i za iPhone!

 

Zanimljivo je, čini se, živjeti u ovim vremenima. Kao gejmer barem. Naime, sve mobilne platforme doživjele su veliki napredak, casual gejming na njima postigao je velika dostignuća, a cijena softvera je strahovito niska - tako da si skoro svatko može priuštiti povremenu kupnju. A što se tiče komparacije s uređajima koji su posvećeni igranju (Nintendo DS, PSP), igre poput Infinity Bladea svjedoče da se uz malo inovacije i dobrog kodiranja mogu napraviti igre koje bez poteškoća nadmašuju neke zamišljene standarde kojih bi se mobiteli kao igraće platforme morali držati.

 

Infinity Blade... Unreal Engine na iPhoneu

 

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije