http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

BIOWAREOVA SRAMOTA

Dragon Age II: Legacy (DLC)

Nakon vrlo kontroverznog Dragon Agea 2 koji nas je zapravo iznenadio čistom inferiornošću prethodnom Originsu, stigao je i prvi DLC koji ne nudi ništa posebno – samo još malo istoga

Dragon Age 2 bio je željno iščekivani RPG od kojega se očekivalo zaista mnogo, posebice zbog fantastičnog Dragon Age: Originsa koji je standarde postavio prilično visoko. Međutim, Dragon Age 2 je i one najzagriženije prenerazio svojom nekvalitetom, nemaštovitošću, brojnim problemima i drastičnim pojednostavljivanjem i banaliziranjem same mehanike igre. Da, borba je bila brza i atraktivna, no svedena je praktički na razinu hack'n'slasha, što si BioWare nikako nije smio dopustiti.

 

Da stvar bude još gora, radnja se odvijala na području jednog jedinog grada koji sam po sebi i nije bio nešto, a čak je i grafički aspekt igre bio gori od onoga iz prethodnika.

 

Pomalo ironično, odmah po izlasku igre BioWare je objavio oglas kojim je tražio 'izvrsnog dizajnera eksterijera', što mu očigledno treba za sljedeći Dragon Age.

 

Srećom, Dragon Age II: Legacy ne odvija se u nesretnom Kirkwallu, iako ni nove lokacije nisu prespektakularne. Igra je potpuno linearna, a kretanje strogo ograničeno, i to kroz eksterijere koji nekako uvijek ostaju u paletama sive i smeđe boje. Priča se i dalje vrti oko Hawkea, točnije oko njegove/njezine krvi. Naime, određene grupe u lovu su na Hawkea upravo zbog njegovog Naslijeđa (eng. Legacy) i oca koji je bio neka vrlo bitna i značajna faca. Ostalo ćete saznati sami, no iskreno, priča vas ni u jednom momentu ne uvlači kao što je to radila ona u Originsu gdje vam je bilo stalo da glavnoga lika, ali i svih u grupi.

 

Na putu ćete sresti i neke potpuno nove ljude, no nikoga tko bi drastično promijenio stvari.

 

Borba je ostala identična onoj u Dragon Ageu 2. Kao što smo rekli, ona je dinamična, atraktivna, vrlo zabavna i vrlo brza, no s vremenom i to dosadi jer vam za nju više nije potrebno nikakvo pauziranje ni planiranje. Dragon Age praktički se pretvorio u hack'n'slash i to je činjenica. Loša činjenica s obzirom na to da govorimo o igri za koju je zaslužan BioWare.

 

Problemi iz Dragon Agea 2 ne da su ostali, nego su još i gori. Stvari znaju biti toliko gadne da se prebijeni neprijatelj ne želi srušiti na pod i odapeti, kako je zaslužio! Umjesto toga, model neprijatelja ostaje stajati na mjestu, a na vama je da učitate posljednju spremljenu poziciju i pokušate ponovno. I da, to se događa često. I da, to nam se dogodilo nekoliko puta zaredom u borbi s posljednjim bossom. Skoro smo počeli vjerovati da je to najnoviji BioWareov trik za produžavanje trajnosti igre.

 

A kad smo kod trajnosti, Legacy traje, u najboljem slučaju – dva i pol sata. Da, dobro ste čuli.

 

Igra ima značajnih problema čak i sa zvukom, i to prije svega u masovnijim borbama, kada dolazi do totalne zvučne konfuzije i zvuk počinje biti isprekidan i neugodno krči.

 

Da, zaključimo, ako ste bacili novac na Dragon Age 2, nemojte ga bacati i na ovaj DLC. Radi se o jedva više od dva sata zabave koja često i neće biti zabavna, a ostavljaju dojam da je ekipa iz BioWarea na ovome radila nakon cjelodnevne šljake, za razbibrigu, iz zaj*bancije. Pomalo je i tužno to što su učinili s imenom Dragon Agea.

 

Ocjena: 2

 

 

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije