KONSTRUKTIVNA KRITIKA?

Autori novog Deus Exa pod paljbom fanova

deus ex
Razvijanje igara pod zornim okom fanova nikada nije bio jednostavan posao, što autori novog Deus Exa znaju bolje nego itko drugi

Ma, joj, znate kako to inače ide... netko napravi igru i ona postane kultni hit. Nakon toga ta ista osoba napravi nastavak koji ispadne toliko užasan da istu osobu fanovi prethodnog nastavka spominju kao uzročnika propasti franšize nekoliko godina nakon njenog izlaska. I onda, dobijete igru koju rade potpuno novi ljudi, te koja PONOVNO dobiva po nosu zato što fanovi prvog nastavka ne vjeruju novom timu developera. Zvuči poznato? Ne? Pa, iskreno, niti nama - osim ako ne govorimo o serijalu Deus Ex.

Mega 64 i njihova interpretacija Deus Ex serijala...

Da, da, treći Deus Ex, igra koju mnogi već jako dugo vremena iščekuju. Oprez po pitanju davanja povjerenja dotičnoj leži dijelom u gore navedenoj povijesti serijala. No pitanje je kako se tim koji je radio na trećoj igri nosi s time. Pa, sudeći prema gospodinu Francoisu Lapikasu, glavnom dizajneru Human Revolutiona - teško. Nositi križ propalog nastavka te pratiti forume gdje im doslovno dvije trećine originalne baze fanova govore kako će im igra biti za k**** nije baš idealni stimulans za uspješni development. Međutim, tim je uspio filtrirati konstruktivne kritike od trolova, dobro proučiti prethodne nastavke te napraviti igru u koju polažu 100 posto povjerenja.

Malo o igrinim mehanikama...

Sudeći prema dojmovima novinara koji su iz prve ruke iskusili igrinu betu te nekoliko demonstracija igrinih mehanika, Deus Ex je naslov koji zaista obuhvaća onaj filing koji je igrač imao u prvome nastavku. Drugim riječima - čini se da je velika količina truda unesena kako bi igra imala onu sjajnu kombinaciju šuljanja, pucačine i dobrog starog cyberpunka (modifikacije, hakiranje sustava itd.). Prema riječima gospodina Lapikasa, fanovi Deus Exa nemaju se čega bojati. Njihova omiljena igra pri je pri kraju, sve mehanike su na mjestu, dok će njenu priču zavoljeti svi fanovi SF trilera. Deus Ex: Human Revolution izlazi krajem ovog mjeseca i budite sigurni da ćemo ga detaljno obraditi u jednoj od naših nadolazećih video recenzija.

Igrin trailer...obećaje mnogo?