http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

TVORAC RAGEA PROSIPA SUZE

John Carmack razočaran konzolama

Čuveni tvorac PC hitova poput Dooma i Quakea na nedavnom intervjuu obrazložio je svoje razočaranje uspoređivanjem PC-ja i konzola

Glavni maher id Softwarea, John Carmack, u intervjuu na Gamasturi pedeseti je put zaredom podigao prašinu svojim stavovima vezanima uz sukobe među platformama. Tijekom prošle godine Carmack govorio je o tome koja konzola je dobra, a koja je najbolja, samo da bi nekoliko mjeseci kasnije počeo veličati drugu.

 

Malo akcije

 

 

Najnovija bombastična izjava tiče se developmenta za konzole. U njoj je, naime, ustvrdio da je razočaran svojim stajalištem prema odnosu PC-ja i konzola. Prema njegovim riječima 'usporedba PC-ja i konzola bila je velika greška'. Prije šest godina, naime, rad za PC i konzole bio je paralelni proces. Hardverske mogućnosti bile su otprilike na istoj razini, dok je razvoj, barem s tehničke strane, bio sličan na Xboxu360 i PC-ju.

 

 

Rawr

 

Danas, zahvaljujući razvoju hardvera, priča je sasvim drukčija. Da je mogao, Carmack bi 'potpuno drukčije razvijao Rage', da je znao da će razlika u hardverskim sposobnostima PC-ja i konzola biti toliko velika te da će se kućna računala pretvoriti u tako moćne platforme. Danas je, prema njemu, razvoj međuplatformskih naslova zapravo rad na PC-ju te sustavno satiranje svega što je napravljeno u format koji mogu progutati konzole. Zvuči li ovo možda pregrubo? Ili se radi o privlačenju pažnje na high-end pokretače čijom se proizvodnjom id bavi još od prvog Dooma? Procijenite sami.

 

Borba protiv divova

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije