http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

VIRTUALNI PRINC NA BIJELOM KONJU

Društveni gaming u Japanu raste zbog - dating simova

web kare female social network
Društvene mreže u Japanu prouzrokovale su neobičan porast interesa za igranjem dating simova

Prema posljednjim vijestima sa GREE Inc., izuzetno popularne japanske društvene mreže, ženska populacija doslovno je uzrokovala udvostručenje cijene firminih dionica u posljednjih godinu dana. Razlog? Otome igre, odnosno dating simovi. Sudeći prema trenutnim trendovima, GREE nije jedina firma koja proživljava renesansu zbog navale igračica željnih koketiranja s likom koji ima tri framea animacije. DeNA Co. zabilježili su porast od 23%, a Voltage inc., firma koja ekskluzivno proizvodi dating simove - zavidnih 21%.

 

Optimistične prognoze ne staju na tome. Prema prognozi, u sljedećih pet godina ovaj unosni biznis mogao bi zaraditi oko 261 milijuna dolara, odnosno 20 milijuna jena. Razlog zbog kojeg su žene navalile na dating simove dostupne na društvenim mrežama iz zapadne perspektive možda izgleda čudno. Prema Daiichi Life Research Instituteu, u videoigrama pronalaze muškarce kakve nikako ne mogu 'uloviti' u pravome životu. Uzmemo li ovo u obzir,  motiv za izradu još dating simova odnosno otome igara nekako dobiva potpuno novi smisao...

 

 

Kako neki muškarci reagiraju na gejmerice...

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije