http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

HOLLYWOOD GUTA PRAŠINU

Modern Warfare 3: najuspješniji zabavni proizvod u povijesti

modern warfare 3
Najnoviji Call of Duty nadmašio je svog prošlogodišnjeg prethodnika i postao proizvod s najupješnijim 'launchom' u povijesti zabavne industrije

Prva asocijacija većini gamera na spomen Call of Dutyja najvjerojatnije su dvije stvari; prvo – duboka podijeljenost između mase koja franšizu organski ne podnosi i pri tome iglama bode voodoo lutku Bobbya Koticka te mase koja ga obožava. Drugo – svaki novi nastavak ne ruši samo rekorde franšize već i rekorde cjelokupne zabavne industrije. Financijska dobit i broj prodanih primjeraka prošlogodišnjeg Black Opsa bili su astronomski i teško je bilo očekivati da će sljedeća igra u franšizi to moći nadmašiti, posebice nakon što je objavljeno da će igra i dalje biti pogonjena prastarim engineom.

 

No, bili smo u krivu jer – Call of Duty uspješniji je no ikad. Igra je samo u prvih pet dana prodaje Activisionu donijela dobit od vrtoglavih 775 milijuna američkih dolara te tako postala najuspješniji 'launch' nekog zabavnog sadržaja u povijesti. Zaboravite Avatara, Titanica, Harry Potter filmove. Tron pripada Call of Dutyju.

 

U samo tjedan dana za Xbox 360 platformu prodano je 7 milijuna primjeraka (57%), 4.8 milijuna primjeraka (39%) za PS3 dok se preostalih pola milijuna raspršilo na verzije za Wii i PC.

 

Osim financijskog rekorda, Modern Warfare 3 srušio je rekord igranosti neke igre prvoga dana prodaje na Xbox Liveu. Naime, odmah prvoga dana MW3 zaigralo je 3.3 milijuna ljudi i u igri provelo, zbrojeno – 7 milijuna sati. Zanimljivo, MW3 je prva igra koja je na Xbox Liveu po popularnosti dostigla – Black Ops. Da, MW3 je najprodavaniji na Xbox 360 platformi, no zbroje li se tomu i brojke s PC-a i PS3-a, vjerujemo da su stvari još bizarnije.

 

 

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije