http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

2.5 TERAFLOPSA

Epic napokon otkrio hardverske zahtjeve 'Samaritan Projecta'

samaritan
Prošle godine Epic je predstavio svoju viziju budućnosti video igara, a sada su napokon objavili i hardverske zahtjeve projekta 'Samaritan'

U ožujku protekle godine Epic je objavio 'Samaritan Project', demonstraciju mogućnosti još uvijek aktualnog Unreal Enginea 3 koji je ujedno i njihova vizija budućnosti video igara. Dakle, ne radi se o potpuno novoj tehnologiji, već nabrijanijoj verziji enginea koji se već godinama nalazi u desetinama igara svih žanrova.

 

 

Iako su po objavi 'Samaritana' mnogi tvrdili da se radi tek o CGI animacijama, to nije bilo tako, a EPIC je sada napokon objavio i to koliko je moćan hardver potreban da bi se 'Samaritan' pokrenuo u 30 sličica u sekundi. Dok primjerice konzole trenutne generacije (PlayStation 3 i Xbox 360) imaju snagu od oko 0.25 teraflopsa, za pokretanje 'Samaritan Projecta' potrebna je snaga od čak 2.5 teraflopsa. Dakle, sljedeća bi generacija konzola trebala biti najmanje 10-ak puta snažnija od trenutne. No, unatoč vidljivoj tehnološkoj superiornosti, Unreal Engine 3 broji svoje posljednje godine, a 2014. će svoju poziciju prepustiti Unreal Engineu 4 koji će zasigurno tražiti još više sirove hardverske snage.

 

Hoće li nova generacija konzola uopće moći slijediti u korak tehnološki napredak softvera s obzirom da prvotne najave govore da bi sljedeći Xbox trebao biti između šest  i osam puta snažniji od Xboxa 360. No oko toga ne treba brinuti, dvije će industrije zasigurno naći zajednički jezik s obzirom da Epic Games prije svega cilja na konzolaško tržište.

 

Unreal Engine 4 prvi bi put javnosti trebao biti predstavljen kasnije ove godine. 'Ljudi će biti šokirani kada kasnije ove godine vide Unreal Engine 4 te koliko je napredan i efektivan', izjavio je Mark Rein, dopredsjednik Epic Gamesa.

 

 

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije