http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

BULLET TIME

Max Payne 3

Max Payne 3
Datum objave:
20.03.2012 16:00
Autor: Bruno Lipej
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Jedna od najočekivanijih igara ove godine Max Payne 3, trebao bi nakon dugog niza godina u razvoju konačno razveseliti sve svoje fanove i pojaviti se sredinom ove godine
Max Payne se prvi puta pojavio prije deset godina i to na osobnom računalu, PlayStationu 2 i originalnom Xbox-u. Iako je to bila standardna pucačina iz trećeg lica s nevjerojatno otrcanim dijalozima, igra je postala pravi hit zbog jednog nevjerojatnog tehničkog noviteta, bullet time-a! To je rezultiralo prekrasnim vizualnim efektima u stilu Matrixa, gdje se usporila igrača percepcija do te mjere da se mogla vidjeti putanja ispaljenih metaka. Upravo je taj gampelay moment 'krivac' za igrinu ogromnu popularnost među fanovima i kritičarima.  

Igra je doživjela svoj nastavak 2003. godine kao i filmsku adaptaciju 2008. kada je i Max Payne 3 službeno najavljen. Fanovi su tada mogli vidjeti svega nekoliko screenshotova buduće igre koji su prikazivali bradatog i ćelavog Maxa koji je više nalikovao na Kanea iz igre Command & Conquer nego na glavnog igrinog lika iz proteklih nastavaka. Nakon toga, igra je gotovo nestala s gaming scene i o njoj se dugo vremena nije uopće govorilo. Rockstar Games je očito imao takvu politiku kada su u pitanju njihovi naslovi ako znamo da se o igrama kao što su Red Dead Redemption i L.A. Noire vrlo malo toga moglo pročitati i pogledati sve do pred kraj njihovog razvoja.

Igrina priča smještena je osam godina nakon zadnjeg nastavka a nalazimo Maxa kao potpuno slomljenog čovjeka, bez budućnosti i nade da će se nešto promijeniti na bolje. Ne samo da je postao alkoholičar već je i izgubio posao policajca u New Yorku. Štoviše, spletom okolnosti on odlazi iz New Yorka u Sao Paulo u Brazilu kako bi se zaposlio kao osobni čuvar. Kako to obično biva, stvari ne krenu onako kako je on to prvotno zamislio a stvari krenu potpuno nizbrdo kada lokalna banda otme mladu ženu iz bogate obitelji koja ga je unajmila za osobnog čuvara. Kako vjerojatno i sami možete pretpostaviti, na njemu je da spasi subjekta i tako obrani svoju čast. Kako scenarij za novi May Payne radi čovjek koji je isti posao odradio za igre Grand theft Auto 4 i Red Dead Redmeption, po tom pitanju možemo očekivati lagani odmak od prijašnje dvije igre.

Što se igrinih vizuala tiče moramo pohvaliti odlično izvedenu animaciju likova koja je iznimno realistična. Igru pokreće Euphoria engine a programeri su radili i sa profesionalnim glumaca te su uz njihovu pomoć snimili na stotine motion capture sekvenci kako bi animacije izgledale što ljepše i prirodnije. Da bi se uistinu doživjela kvaliteta animacije potrebno je igru zaigrati, jer animacije izgledaju kao prerenderirane scene a ne kao nešto što igrin engine pokreće u realnom vremenu. Kao potvrda briljantno toj tvrdnji spomenut ćemo samo neke elemente. Primjerice, prilikom Maxova hoda može se točno vidjeti kako se težina prebacuje s noge na nogu a kada se baci na pod prilikom pucanja, slobodnom rukom će pokušati ublažiti pad. Sve su to elementi koji pokazuju koliko pažnje jer posvećeno realizmu te da se igraču pruži autentičan osjećaj.  

Još jedan gameplay element koji je doživio poboljšanje jest protivnički AI. Neprijatelji tako nemaju predefinirane patrolne rute što dodatno daje na realističnosti. Ako igrač odluči ne micati Maxa s jednog mjesta, neprijatelji će ga prije ili kasnije pronaći. S druge strane, kada metci krenu fijukati svuda uokolo, protivnici će se ponašati u skladu sa situacijom. Treba spomenuti i igrinu okolinu koja se u velikoj mjeri može uništiti tako da možete očekivati krhotine drva i metala kako lete zrakom. Neprijatelji će različito reagirati ovisno o tome gdje ih pogodi metak što smo već imali priliku vidjeti u igri Red Dead Redemption.

Max Payne ne bi bio Max Payne da u njemu nema bullet timea koji je i dalje vrlo bitan gameplay element. Novi mod naziva Last Man Standing omogućit će fatalno ranjenom Maxu da konzumacijom određene vrste medikamenata povrati snagu i uđe u bullet time. Kada Max ubije posljednjeg neprijatelja u određenoj sceni igra automatski uđe u 'follow the bullet' u kojem se usporeno može pratiti putanja metka od cijevi do mete. Igra podržava i mehaniku skrivanja iza objekata što će biti dosta zanimljivo s obzirom da je okoliš destruktabilan.

Prema svemu dosad viđenom, Max Payne 3 bi trebala biti izvanredna igra koja  bi mogla nadići sva očekivanja njegovih fanova. Max Payne 3 bi se trebao pojaviti za osobno računalo, PlayStation 3 i Xbox 360 18.05. 2012. godine.


Max Payne 3 trailer




Max Payne 3 gameplay

 

Sve o temi:
PC

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije