http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ZBOG PREPUNIH SERVERA

Diablo III srušio Blizzardov rekord, ali i razljutio mase obožavatelja

d3
Diablo III najnaručivanija je igra u povijesti Blizzarda s više od dva milijuna prodanih primjeraka prije negoli se itko jučer u ponoć uopće dokopao prvog primjerka

Blizzard je razvojni studio poznat po (pretjeranom) perfekcionizmu i razvojnim intervalima koji traju unedogled. Takva je situacija bila i s Diablom III koji je jučer u ponoć napokon ugledao svjetlo dana. Već i prije toga, Blizzard je zaprimio čak dva milijuna predbilježbi što je najbolji rezultat za Blizzard dosad. Vjerojatno je pitanje dana ili čak sata kada će dugogodišnji razvoj Diabla III biti isplaćen.

 

Čak osam tisuća trgovina diljem svijeta održalo je ponoćnu prodaju Diabla III i upravo je to bio jedan od razloga zašto je igra prvih nekoliko sati bila potpuno neigriva, kako multiplayer, tako i singleplayer. Da, Diablo III zahtijeva stalni pristup internetu i to ne samo za aktivaciju ili multiplayer već i za singleplayer. Upravo zbog toga više od milijun igrača neposredno nakon kupnje nije moglo zaigrati kupljenu igru iako ih je u tom trenutku interesirao samo singleplayer. Fatalni 'Error 37' (kasnije i 'Error 3003') nekima od vas vjerojatno se usjekao duboko u razbuđeni mozak unatoč sitnim noćnim satima.

 

 

Situacija se dosad popravila i igri se u pravilu može pristupiti bez ikakvih problema. Neki probleme opravdavaju time da Blizzard nije bio spreman na toliki broj igrača istovremeno. Naravno da jest, jer upravo je Blizzard najbolje znao koliko je igara prodano u pretprodaji koja traje već nekoliko mjeseci. Kada kupite neki dugoisčekivani MMO poput recentnog The Old Republica, nekako po defaultu očekujete probleme, jer na kraju krajeva – radi se o MMO-u. No, ne moći zaigrati singleplayer kampanju prilično skupo plaćene igre jednostavno je – glupo.

 

Naravno, radi se o anti-piratskoj zaštiti kakvu je već u nekoliko navrata u svoje igre implementirao Ubisoft i uvijek se nakon toga pokajao. S druge strane, CD Projekt, studio zaslužan za genijalnu The Witcher franšizu u The Witcher 2 odbio je ugraditi bilo kakvu zaštitu i igrači su to poštovali. Igra se odlično prodala na PC platformi, ali i na Xboxu 360 na kojemu se pojavila tek nedavno. Kada igračima iskažete poštovanje, oni to znaju cijeniti, i upravo je to ono što su shvatili u CD Projektu.

 

U slučajevima kada igre od vas zahtijevaju stalnu online konekciju poneki će se zapitati je li igra koju su pošteno i skupo platili – zaista njihova. Jer, vidi čuda, igra je plaćena i instalirana, konfiguracija dovoljno dobra, kao i internet veza, no igru ne možete zaigrati jer eto, previše ljudi pokušava isto što i vi pa su serveri u banani. Da ne govorimo o tome da odete na odmor negdje gdje nema pristupa internetu a žaželjeli ste se malo hack'n'slasha.

 

Blizzard je donio vrlo dvojbenu odluku u pitanju zaštite od piratstva, a kakva je sama igra i je li zaslužila silan hype koji ju prati već godinama moći ćete saznati već sljedeći tjedan u recenziji Damira Rukavine.

 

 

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije