http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

VIVENDI ŽELI PRODATI ACTIVISION

Planira li Microsoft kupnjom Activisiona sabotirati PlayStation 4?

kotick
Vivendi je nedavno objavio da planira prodati Activision Blizzard, a kao jedan od mogućih kupaca spominje se i Microsoft...

Godine 2007. francuski konglomerat Vivendi kupio je Activision te osnovao novu tvrtku pod imenom Activision Blizzard unutar koje Activision i Blizzard nastavljaju egzistirati kao samostalne tvrtke pod nadzorom Vivendija. Kupnjom prije nepunih pet godina došlo je do spajanja dva najveća izdavača u gaming industriji, što je uvelike promijenilo njenu 'krvnu sliku'.

 

Danas je pak poznato da Vivendi, inače tvrtka koja se bavi medijima, filmom, televizijom, glazbom i video igrama želi prodati Activision, jednu od najvažnijih tvrtki u cijeloj industriji. Kao mogući kupci zasada se spominju Time Warner i Microsoft. Hm, da - Microsoft. Onaj Microsoft koji stoji iza konzole Xbox.

 

Dođe li do kupnje Activisiona od strane Microsofta što bi ga stajalo oko osam milijardi američkih dolara (Vivendi je Activision kupio za čak 18 milijardi!), to bi još jednom drastično izmijenilo odnose moći u gaming industriji.

 

Budimo realni, Activision i Blizzard trenutno pod svojim okriljem imaju neke od najprodavanijih franšiza današnjice. Spomenemo li samo Call of Duty i World of Warcraft, rekli smo sve. A tu su još i StarCraft i Diablo franšize, Guitar Hero i još cijeli niz manjih franšiza koje ostvaruju svoj profit koji je sve samo ne malen. Dovoljno je samo zamisliti što bi se dogodilo da Microsoft odjednom ima posljednju riječ pri financiranju i distribuciji takvih naslova. Nije potrebno biti previše inteligentan da se dođe do zaključka da bi se Sony i PlayStation u toj situaciji našli pred velikom preprekom.

 

Iako takvo nešto nije vjerojatno, zamislite situaciju u kojoj Microsoft u bližoj budućnosti odluči da se Call of Duty neće pojaviti na PlayStationu 4. Ne samo da igrači najprodavaniju franšizu današnjice ne bi mogli zaigrati na svojoj platformi, već bi ih masa odustala od next-gen PlayStationa i kupila Xbox.

 

Jasno, slično poguban utjecaj na PlayStation Vitu ne treba ni spominjati.

 

S druge strane, u Microsoftu su sigurno svjesni moći imena PlayStation i vjerojatno ni u ludilu ne bi sprečavali izlazak najmoćnijih franšiza na Sonyjevoj konzoli. Takav bi potez Microsoftu sigurno osigurao nekoliko milijuna više prodanih konzola, no i drastičan pad novčanih prihoda od igara koje se ne bi pojavile na nekoliko desetaka milijuna Sonyjevih konzola. Ipak, Microsoft bi u poziciji moći Sony imao u šaci, a Sony je ionako u prilično nezavidnoj financijskoj poziciji...

 

Naravno, na kraju valja naglasiti da se ovaj tekst bavi isključivo propitkivanjem 'što bi bilo kad bi bilo' jer prodaja Activisiona od strane Vivendija možda se na kraju ni ne realizira, a ako se i realizira, tko kaže da će kupac biti upravo Microsoft...

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije