http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ŽALE SE NA PIRATIZACIJU

Ubisoft: 95% naših igara na PC-u je ilegalno

ubisoft
Francuski gaming gigant tvrdi da je čak 95% njihovih igara na PC platformi ilegalno, što u neku ruku objašnjava i njihovo zanemarivanje te platforme

Ubisoft je nedavno odgodio PC verziju Assassin's Creeda III, jednog od najiščekivanijih naslova ove godine. Bila je to samo potvrda tradicije koja se odvija već godinama, a slično je bilo i s PC verzijom nedavno izašlog Ghost Recona. Kada u pitanju nisu bile odgode, onda je bila brutalna DRM zaštita koja je toliko otežavala cijelo iskustvo igranja da su neki radije igru ilegalno 'potegnuli' s interneta umjesto da je legalno kupe iako su to namjeravali.

 

Ubisoft se čak nekoliko puta i javno odricao zaštite, pa je onda redovito opet iznova koristio i ljutio igrače.

 

Naravno, piratizacija jest jedan od najvećih problema gaming industrije, no cijeli val projekata koji su u posljednjih nekoliko mjeseci prikupili doslovno desetke milijuna dolara na Kickstarteru pokazuju da su ljudi spremni platiti za kvalitetu. Čak toliko spremni da plaćaju prije no što je ispisana i jedna linija koda neke nove igre. Ipak, Ubisoft tvrdi da ga upravo ona uništava i da je čak 95% njihovih igara koje se zaigraju na PC platformi – piratizirano.

 

 

Upravo zbog toga, Ubisoft se namjerava okrenuti free-to-play igrama, potvrdio je Yves Guillemot, predsjednik Ubisofta za Games Industry magazin:

 

'Želimo nastaviti razvijati igre za PC, a free-to-play je očito pravi model za to. Na taj ćemo način napokon moći prodavati igre u zemljama u kojima dosad nismo i gdje su se one najviše piratizirale. S obzirom na razinu piratizacije, free-to-play će nam omogućiti trajan dotok novca, pa i daljnji razvoj nekih franšiza.'

 

Ipak, zanimljivo je kako se uvijek velike tvrtke uhvate za problem piratizacije na PC platformi, a zaboravljaju da je ona isto tako moguća i vrlo jednostavna i na Xboxu 360. Unatoč tome, igre za Xbox 360 najprodavanije su od svih platformi, iako su čak i skuplje od verzija za PC.

 

Tu možemo spomenuti i primjer CD Projekta, studija zaslužnog za briljantnu franšizu The Witcher koji u svoje igre odbijaju stavljati bilo kakvu zaštitu. Da, The Witcher 2 nije se prodao u nekoliko milijuna primjeraka, no bio je hvaljen od strane publike i kritike i na kraju krajeva – teško se prisjetiti kada je Ubisoft posljednji put objavio toliko kvalitetan proizvod kao što je The Witcher 2.

 

Možda problem ipak nije u igračima koji igraju ilegalne kopije i kojih, ruku na srce, ima mnogo, nego upravo u velikim kompanijama i njihovom odnosu prema igračima.

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije