http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

PER ASPERA AD ASTRA

Peter Molyneux: "Želim napraviti zaista veličanstvenu igru"

molyneux
Bivši gazda Lionheada i bivši suradnik Microsofta na putu je da napravi još jednu revoluciju u gamingu

Nakon što je raskrstio sa Microsoftom i njihovim Kinect projektom, Peter Molyneux osnovao je novi studio pod imenom 22 Cans i odlučio zaista pokazati kako se rade maštovite igre. Ili je ponovno počeo sa besramnom samopromocijom. Bilo kako bilo, u nedavnom dev sessionu u sklopu Eurogamer Expoa 2012 ponovno je potvrdio svoje stajalište prema gamingu općenito. Jedna od malo odvažnijih izjava koja ruku na srce i nije baš daleko od istine je da je trenutno većina mobilnih igara, citiramo, "čisto govno".

 

Jedna od velikih igara...Molyneuxov Populous

 

22 Cans je firma koja bi prema Molyneuxu mogla revolucionarizirati način na koji ćemo igrati igre na prijenosnim uređajima. Nakon hitova poput Black & Whitea i Populousa celeb dizajner Molyneux "zaista je spreman krenuti u potragu za veličanstvenom igrom". Nastavivši priču o modernim touch uređajima spomenuo je kako "Dodirnuti i manipulirati svjetovima je poput slatkiša"..."Ne smatram da su ovi novi uređaji poput Kinecta, Touchscreena i Smartglassa kraj...oni su tek početak".

 

Platforma budućnosti?

 

Drugim riječima, izgleda da ćemo uskoro Petera Molyneuxa gledati i na mobilnim uređajima. Još samo da zaista napravi nešto što je toliko inspirativno i revolucionarno kako i njegovi govori, gaming ne bi bio niti blizu onakvim kakav danas je.

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije