http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

KUKU TE LELE SI GI NAMI

Metal Gear Solid Revengeance je 'noćna mora level dizajna'

mgsr
Kako je to raditi na igri u kojoj možete nasjeckati gotovo sve? Saznajte iz riječi jednog od igrinih developera

Kada autori popularnih igara kukaju po intervjuima, znate da im stvari baš ne idu niz dlaku. Posljednji u nizu jedan je od developera nadolazećeg super slash and crash akcijskog hita Metal Gear Solid Revengeance. Yuji Korekado, developer koji za Kojima Productions radi preko petnaest godina, u nedavnom je intervjuu među ostalim komentirao dizajn Revengeancea i iskreno - nije mu lako.

 

SJEC!
 

 

Naime, problem s level dizajnom Raidenom krcane igre je u njegovom kibernetskom maču. Pomoću njega glavni lik može doslovno komadati sve i svašta. Zamislite koji je onda problem stvarati levele - ako su toliko 'uništivi' da je teško učiniti ih funkcionalnima. Prema trenutno dostupnim informacijama i video isječcima, uvodni dio igre, kao i osnovni sustav borbe i sjeckanja funkcioniraju poprilično dobro. Također smo sigurni kako autori naslova niti u kojem slučaju ne planiraju napraviti kompromis u dizajnu. U krajnjoj liniji, Metal Gear je franšiza čiji su dosadašnji naslovi više-manje svi prolazili jako dobro kod kritičara i gejmera. Stoga, držimo fige da sve uspije!

 

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije