http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

UŽAS PREŽIVLJAVANJA

Gameinformer i IGN ne vole ZombiU

zombi
Jedan od najjačih Wii U launch naslova naišao je na prvu prepreku - recenzente

U slučaju da ne znate, Wii U je vani. Da, Nintendova konzola nove generacije trenutno krasi mnoge domove američkih korisnika, a tamošnji siteovi već recenziraju njegove launch naslove. Jedan kojem smo se poprilično veselili, što zbog inovativnog sustava kontrole, što zbog činjenice da obožavamo zombije UbiSoftov je ZombiU. U njemu poprimate ulogu jednog od preživjelih u strašnoj zombi apokalipsi koja je poharala London. Trik kod igre je, ili je bar trebao biti, ekstremna težina, samo jedan život i činjenica da svako istraživanje sa sobom nosi cijenu.

 

Počelo je tako dobro... :)

 

 

Iako sve ovo izgleda više nego solidno na papiru i u demonstracijama, recenzenti diljem svijeta nisu pretjerano oduševljeni. Prema IGN-u i Gameinformeru igru muči gomila grafičkih bugova poput clippinga i čudnih tekstura. Sustav kontrole je čisti užas s obzirom da se lik, navodno, kreće okolo kao da stoji na segwayu. I za kraj, tu je ono o čemu se raspravljalo od same najave konzole - problematična grafika koja nikako ne impresionira. Sad, znamo da većina zagovornika Nintendove čuvene nove konzole govore da grafika na kraju dana i nije toliko važna u usporedbi sa igrivošću. Međutim, vodite računa o tome da ovdje svjedočimo KRAJU generacije konzola. I uoči hipotetskog zalaska jedne generacije dobivamo novu Nintendovu platformu koja donekle prati grafičke standarde postavljene prije preko pet godina.

 

Opasno dobro ili?

 

Bilo kako bilo, ocjene koje se kreću od "podnošljivo" do "loše" doista ne služe novoj Nintendovoj igri - pogotovo ako ta ista igra predstavlja ono što hardcore gameri mogu očekivati od novog Wii U-a. Iskreno, ovakav razvoj događaja zadnja je stvar koju smo htjeli vidjeti. Željeli smo vidjeti benchmark survival horror sa inovativom kontrolom koji budi nadu za hardcore gaming na novoj platformi. Ovako se samo nadamo kako će novi Super Mario Brothers i NintendoLand ostvariti dovoljnu prodaju da motiviraju velike izdavače na izradu novih igara za ovu inače vrlo maštovito osmišljenu konzolu.

 

Sve o temi:

Komentari

Komentiranje članaka dopušteno je samo registriranim korisnicima. Da biste mogli ostaviti svoj komentar, trebali biste se prijaviti kao registrirani korisnik. Za prijavu koristite link "Prijavi se" u gornjem desnom uglu stranice. Ako nemate korisničko ime, molimo vas da se registrirate koristeći link "Registriraj se" u gornjem desnom uglu portala.
 

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije