http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

ZBOG POVEĆANJA BUDŽETA

Dark Souls 2 morati će zabaviti svakoga

Dark Souls II (2)
Datum objave:
20.12.2012 12:48
Autor: Damir Rukavina
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Dark Souls 2 će, izgleda, morati proći kroz par promjena koje neće oduševiti baš sve igrače
Prema posljednjem valu glasina i članaka vezanih uz nadolazeći Dark Souls 2, čini se kako gamere očekuje do neke mjere drukčija igra. Igrin autor, Tomohiro Shibuya, tvrdi kako igru treba izmjeniti kako bi bila pristupačnija novim igračima, odnosno ljudima koji nisu igrali prijašnje Souls naslove. Mislim, nije da se ubacujem čovjeku u produkciju igre, ali nekako mi se čini da su prijašnji nastavci Dark Soulsa upravo zbog te mistike na samom početku imali puno mračniju atmosferu. Dodavanje tutorial levela, kao i "olakšavanja" igre možda najavljuje odlazak hardcore iskustva prepoznatljivog za Dark Souls.



Trailer zbog kojeg bismo bez obzira na sve ... ipak pokrenuli igru :)


Drugo, govori se o drastičnom poboljšanju igrine grafike, kao i općenitih produkcijskih vrijednosti. Ovo na površini izgleda kao čisti win, međutim računajte da dvostruki broj radnika u firmi zahtjeva dvostruke ako ne i veće plaće. Nadalje, ako igra košta dva puta više nego prijašnji nastavak, njezina komercijalna rentabilnost sada je uvjetovana daleko masivnijom prodajom. Laički rečeno, igra će se morati svidjeti DALEKO većem broju korisnika. Odatle, pretpostavljamo, i čitava ideja prilagođavanja naslova široj publici. Jer, budimo realni, ako netko tko inače nije igrao akcijske avanture kupi Dark Souls i umre praktički u prvoj sobi, to nikako ne pripomaže igrinoj prodaji, kao ni popularnosti.

U konačnici, dizajneri u Dark Souls 2 planiraju ubaciti vozila. Ne znamo kako će to doprinjeti igrinoj atmosferi, no nekako nam se čini kako je čitav koncept teškog dungeon crawlera gdje svaka greška znači smrt - neće biti poboljšan ubacivanjem kočija i borbe na otvorenim cestama (brrr). Sve u svemu, Dark Souls 2 u pretprodukcijskoj fazi najavljuje promjene u samoj igri. Hoće li fanovi prethodnika pronaći dovoljno motiva da zaigraju i ovaj nastavak? Hoće li serijal uvesti omraženi easy mode i dodatno razljutiti "elitiste" koji igru smatraju svojevrsnim "privatnim klubom" za najbolje igrače? Saznati ćemo čim na površinu izađu novi detalji o samom naslovu.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije