http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

Nečastivi Bi Mogao Zaplakati

DmC: Devil May Cry

dmc_4
Datum objave:
28.12.2012 11:48
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Datum izlaska nove igre Devil May Cry sve je bliže, pa je vrijeme da kažemo pokoju o starom i novom Danteu i bijesu publike kojoj su se pri prvom pogledu na obnovljenog Dantea zatresle kosti

Prva igra Devil May Cry izdana je već pomalo daleke 2001. godine i odmah je naišla na veoma pozitivne reakcije od strane publike, ali i od strane kritičara. Svoj uspjeh DmC je ponajviše dugovao svojem protagonistu  Danteu  ali i zanimljivom i drugačijem stilu borbe. Danteov stil borbe opisivan je kao brz i visoko stiliziran gdje su igrači mogli dobivati rang koji je reflektirao njihovu sposobnost u izbjegavanju napada neprijatelja i njegovom trajanju (duži napad = viši rang).

 

Dante je pak bio (i ostao) samotnjak, plaćenik i demon hunter koji je svoju egzistenciju posvetio istrebljivanju demona i gonjenju onih koji su mu ubili majku i korumpirali brata. Kako priča serijala odmiče, Dante otkriva kako je demonski vladar Mundus odgovoran za smrt njegove majke i za nevaljalost njegovog brata blizanca Vergila.

 

Dante koristi frazu 'Devils never cry' u svakom nastavku, izuzev četvrtog, tako aludirajući i ističući svoju ljudsku stranu bića.

 

Na krilima ogromnog uspjeha originalnog DmC-a, 2003. godine CAPCOM izdaje Devil May Cry 2, nastavak koji nije opravdao očekivanja i prema mnogima je najlošiji dio serijala. No, komercijalni uspjeh nije izostao. Nakon toga izlazi Devil May Cry 3: Dante's Awakening, koji je kronološki prvi u serijalu, dok Danteove nadnaravne moći još nisu u potpunosti dostigle svoj puni potencijal. Godine 2008. izlazi četvrti dio serijala, Devil May Cry 4, u kojem Dante više nije protagonist (iako s njime igrate dobar dio igre). Ovog puta to je bio Nero, novi lik, po osobnosti veoma sličan Danteu. Ovaj je nastavak zahvaljujući nekim inovacijama također naišao na dobar odaziv i publike i kritike te je postao najprodavaniji nastavak u DMC serijalu.

 

Da zaključimo ovaj mini presjek, zanimljivo bi bilo spomenuti da Devil May Cry nije bio zasebno razvijana igra, već je trebao biti dio serijala Resident Evil te su ključni dijelovi njegovog gameplaya inspirirani bugom iz jedne druge igre pod imenom Onimusha: Warlords. Bug je omogućavao igračima da neprijatelje drže u zraku, što je bio temelj mnogim elementima gameplaya u prvom DmC-u.

 

 

Što  nam pak novoga donosi nadolazeći DmC: Devil May Cry?

 

Novi DmC po prvi puta nije razvijan od strane CAPCOM-a, već je ovog puta tu dužnost prepustio Ninja Theoryju, studiju odgovornom za Heavenly Sword, igru koja je hvaljena zbog impresivnih vizualnih dostignuća  i gameplaya.

 

Međutim, Ninja Theory se veoma brzo našao na udaru fanova. Ono što im nije bilo po volji bio je totalni redizajn Dantea i novi smjer radnje koju je Ninja Theory odlučio ponuditi u ovom nastavku. Ove promjene nisu naišle na odobravanje publike te je CAPCOM  izjavio da su čak dobivali prijetnje smrću zbog 'katastrofalnih promjena'. Naime, novi Dante nije nimalo sličio onom starom. Promjena boje kose u crnu, novostečena navika pušenja i sadističke sklonosti nisu odgovarale onoj slici  Dantea kojeg su obožavatelji toliko zavoljeli. Među lojalnom vojskom fanova novi Dante je čak dobio i nadimak Dino što bi značilo 'Dante In Name Only' implicirajući da je novi Dante miljama daleko od legende serijala.

 

REDIZAJN DANTEA
Na redizajnu protagonista je, suprotno uvriježenom mišljenju, inzistirao upravo Capcom...
Malo je poznata činjenica da je Ninja Theory prvotno dizajnirao Dantea da bude sličan onom klasičnom, a upravo je CAPCOM bio taj koji je naredio potpuni redizajn glavnog lika serijala, a kao razlog su naveli želju da privuku mlađu populaciju. Novi Dante djeluje više zapadnjački, što ni ne čudi s obzirom da čelni ljudi CAPCOMA smatraju da Japan zaostaje barem pet godina za Zapadom što se tiče video igara. Vjerojatno je i to razlog angažiranja Ninja Theorya, studija s engleskom adresom. Nakon toliko negativnog feedbacka, Dante je doživio manje promjene ne bi li više sličio onom starom.

 

Kao ni glavni lik, radnja također nije povezana s ostatkom serijala. U ovom nastavku Dante obitava u alternativnoj stvarnosti, u gradu zvanom Limbo City u kojem demoni kontroliraju svaki aspekt ljudskog života. Nakon podosta vremena i mnogo odrubljenih demonskih glava, u kontakt s Danteom stupi The Order, organizacija koja djeluje izvan okvira zakona i čiji je cilj razotkrivanje i ubijanje demona i ostalih patvorina u Limbo Cityu. Na čelu ove organizacije je Danteov brat Vergil, kojemu Dante baš i ne vjeruje te sumnja u njegove namjere. Naime, Dante posjeduje gen koji se može upotrijebiti u borbi protiv demona te ga to čini iznimno vrijednim članom organizacije.

 

 

Njegova uloga u Limbo Cityu  je veoma jasna - boriti se protiv zlih demona sa svojim vjernim suputnicima – mačem Rebellion te pištoljima Ebony i Ivory, koji su s njim od samog početka serijala. Novost u Danteovoj borbi su dva nova moda borbe, Angel mode i Devil mode. U Angel modu, Dante može preskakati ogromne udaljenosti, zgrade, igrališta i vrtiće i privući sebe k neprijateljima, dok mu Devil mode služi da neprijatelje privuče k sebi. Oba moda se mogu koristi jedan u kombinaciji s drugim tako formirajući masivne comboe. Kad skupite dovoljno energije, možete aktivirati Devil Trigger mode koji usporava vrijeme oko vas i omogućava izvođenje još impresivnijih, smrtonosnijih i šarolikijih comboa.

 

U ovom nastavku i samo porijeklo Dantea se razlikuje od originala. Naime, klasični Dante je sin ljudske majke Eve i demonskog oca Sparde, dok je novi Dante sin anđela i demona. Unatoč svim ovim razlikama vjerujemo da će Ninja Theory odraditi itekako dobar posao jer su u Enslavedu pokazali da su majstori scenarija i razrade likova.

 

S tehničkog aspekta, igra prema dostupnim materijalima izgleda nevjerojatno. Najuočljivija je tu promjena paleta boja koje su žarkije i pomalo podsjećaju na još jednu uspješnicu Ninja Theoryja - Enslaved: Odyssey to the West. Za pogonjenje igre zaslužan je već milijardu puta provjereni Unreal Engine 3, a Ninja Theory naglašava da će igra daleko najbolje funkcionirati i izgledati na PC-u i to posebice na AMD-ovom hardveru koji će iskorištavati do zadnjeg atoma.

 

Izlazak igre je zakazan za 15.01.2013 za PS3 i Xbox 360 dok će se PC fanovi morati malo strpjeti jer se izlazak za PC očekuje desetak dana poslije, 25.01.2013. Dobra vijest za sve fanove je da će ubrzo nakon izlaska igre izaći i DLC 'Vergil's Downfall' u kojem ćete moći zaigrati i Danteovog brata, Vergila. Pojedine trgovine nude ovaj DLC i besplatno ukoliko pre-orderate DmC: Devil May Cry. Naravno, nijedna od tih trgovina nije u Hrvatskoj, ali ne očajavajte, DLC ćete moći kupiti za samo devet dolara.

 

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije