http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

POSLJEDNJA SVOJTA

The Last of Us

tlou_1
Datum objave:
10.01.2013 11:25
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Nakon dovršetka rada na megapopularnoj franšizi Uncharted, Naughty Dog zasukao je rukave i odlučio napraviti novu igru. No je li moguće ponoviti uspjeh Uncharteda ili će The Last of Us tek ostati u njegovoj sjeni, saznajte u našoj najavi

Podsjetimo se zašto vjerujemo studiju Naughty Dog i njegovoj sposobnosti da proizvede zaista jedinstvenu igru. On je, naime, odgovoran za jednu od najvećih uspješnica i ekskluziva za PlayStation 3 – Uncharted serijal (i Crash Bandicoot!).

 

Serijal Uncharted prati Nathana Drakea, modernog lovca na izgubljena blaga i pravog akcijskog heroja koji usput rješava mnoge povijesne zagonetke i mlati hrpe manijaka koje mu taj posao nimalo ne žele olakšati. Serijalu se predviđao veliki uspjeh čak i prije izlaska prve igre u franšizi. Na svu sreću, nadišla je očekivanja mnogih i otišla u legendu kao jedna od najboljih (ako ne i najbolja) avantura za PlayStation. Od samog izlaska igra je hvaljena i dizana u nebesa ponajviše zbog detaljno razrađenih glavnih likova, odličnom pričom te zanimljivim dijalozima, odlikama kojih se ne bi posramio ni kakav holivudski blockbuster. Kvaliteta produkcije bila je na iznimno visokoj razini, a vizualno je igra impresionirala na svakom koraku. Nastavci 'Uncharted 2: Among Thieves' i 'Uncharted 3: Drake's Deception' nastavili su koracima originala te ostvarili još veće uspjehe u inovacijskom, ali i komercijalnom smislu.

 

Zašto spominjemo Uncharted u najavi za The Last of Us? Razlog je veoma jasan – serijal Uncharted završio je, a fanovi gladni dobre avanture okrenute će se novom naslovu iz Naughty Doga koji zasad izgleda prilično obećavajuće. The Last of Us neizbježno će biti uspoređivan s Unchartedom na svakom koraku, tako da će se ekipa iz Naughty Doga morati vraški potruditi da zadovolji svoje fanove.

 

 

The Last of Us bit će akcijska avantura iz trećeg lica smještena u razrušen, devastiran i kugom desetkovan postapokaliptični svijet. Radnja prati Joela, sredovječnog, bradatog, snalažljivog muškarca s nevjerojatnim smislom za preživljavanje kojim vi upravljate i Ellie, iznimno pametnoj djevojčici kojom će upravljati A. I.

 

Dio radnje smješten je u Boston, a dio u Pittsburg, dva desetljeća nakon što je pošast zvana cordyceps-fungus pobila desetine milijuna ljudi, a priroda postupno preuzela napuštene gradove, polako ih vraćajući u prapovijesno doba. Preživjeli su nagurani u karantene koje su u potpunoj kontroli američke vojske. U jednoj od tih karantena nalazi se i glavni protagonist, Joel, okorjeli trgovac na crnom tržištu, koji prođe kroz niz (zasad) nepoznatih događaja koji rezultiraju susretom sa starom poznanicom. Ona polako umire te traži od Joela da izvede malu Ellie na sigurno mjesto, izvan granica grada i daleko od uspostavljenog militarističkog režima. Tu započinje njihovo putovanje na kojem se susreću s nizom prepreka – od 'Zaraženih' čija je jedina svrha da dalje šire smrtonosni virus, strvinara koji ih vide kao posljednji plijen, lovaca i ostalih preživjelih, do vojske koja pod svaku cijenu želi vratiti Ellie pod svoj nadzor.

 

Prema riječima Naughty Doga, igra će biti manje linearna od Uncharteda, ali neće biti otvoreni svijet. Umjesto toga,  stavit će naglasak na istraživanje koje će igrati važnu ulogu u ostvarivanju punog gameplay iskustva.

 

 

Borba će biti veoma realna, a veliku važnost imati će i strategija koju će igrač odabrati prilikom sukoba s neprijateljem. Resursi će biti ograničeni, a smrtnost oružja velika, baš kao u stvarnom životu. Jednom kad ste ranjeni, neće biti dovoljno samo se sakriti iza ormara i čekati da vas vaše superiorne regeneracijske sposobnosti otpalih udova vrate na sto posto, već ćete morati primjenjivati 'paketiće zdravlja' da zacijelite rane Joelu ili Ellie. Borba će uključivati razna vatrena i hladna oružja te slomljive predmete koje nađete u okolišu, poput cigli i dasaka.

 

Igra će imati i novu osobinu koju developeri nazivaju 'dynamic stealth' što znači da ćete u svakoj situaciji imati na raspolaganju više opcija i strategija na koje će neprijatelji različito reagirati. Naughty Dog naglašava da žele što uvjerljiviji A. I., što svakako pozdravljamo, jer svi znamo kako neinteligentan neprijatelj može narušiti gameplay i najzabavnijoj igri. A. I. će pokazivati emocije kad npr. prijatelj umre, upozoravat će jedni druge prilikom nadolazeće opasnosti, pokazivat će znakove straha i bojazni kada izgube prednost itd.

 

Što se tehnikalija tiče, igra će koristiti isti engine kao i Uncharted, uz neka poboljšanja. Kao što smo mogli vidjeti u dostupnim trailerima, možemo očekivati grafiku minimalno u rangu posljednjeg Uncharteda, a isto vrijedi i za zvuk. Od animacija, kako tjelesnih pa tako i facijalnih očekujemo mnogo, jer svaki pokret koji će likovi napraviti u igri prethodno je detaljno snimljen u prostorijama Naughty Doga.

 

Prije par tjedana potvrđeno je da će igra imati i multiplayer komponentu o kojoj zasad nema nikakvih informacija.

 

Izlazak igre očekuje se 7. svibnja ove godine.

 

 

 

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije