http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

GAMING S KOKICAMA

Filmovi koje bismo igrali

Escape From New York
Datum objave:
04.02.2013 13:37
Autor: Damir Rukavina
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Koliko dobar treba biti film da bi ga se adaptiralo u format video igre?

Filmovi i videoigre su dva dosta povezana medija. Barem u novom tisućljeću. Od 2000. industrija je i te kako zagrizla u polje video igara. Ovo je rezultiralo mnogim "usputnim" igrama napravljenima kako bi se zarada od samog filma dodatno povećala. Na našu sreću, čitav biznis pokazao se ne toliko dobrom idejom zato jer su, realno gledano, loše igre bile loše igre bez obzira koliko njihov predložak bio interesantan.

 

Nerijetka tema među gamerima igre su koje bi se dalo pretvoriti u filmove. Nakon godina i godina prekopavanja po njoj došli smo do novog razloga za ljutitu debatu: koje filmove bi bilo dobro pretvoriti u kvalitetne igre. Ne govorimo u kontekstu sprdancije koju smo objavili tamo negdje prije godinu dana. Govorimo o filmovima koji bi se uz malo truda i adaptacije mogli pretvoriti u dosta dobre franšize igara. Naravno, neki od dotičnih morali bi ostati zarobljeni u limbu indie industrije, no to nas nimalo ne zaustavlja od toga da ih spomenemo. Stoga, pripremite kokice jer krećemo!

 

1. The Shining

Hajde priznajte si da vam je to jednom barem prošlo glavom. Što bi se desilo da je netko inovativan odlučio napraviti komercijalnu igru temeljenu na ovom kultnom klasiku? Igra o kojoj govorimo definitivno bi morala pasti u nišu danas odvratno realiziranog Survival Horror žanra. Također, zbog psihološkog momentuma Kubrickovog filma i Kingove knjige, triler i napetost u naslovu trebali bi biti jako dobro tempirani, što znači da bismo trebali zaobići koncept monstruma koji pred igrača iskaču iz paštete. Na sreću, potencijalni autori na tržištu već imaju fantastičnu Amnesiju i Penumbru, koji bi po mnogim elemetima olakšali mučan dio vezan uz dizajn same igre. Što se mjesta radnje i okruženja tiče, izolirani hotel zatrpan snijegon doslovno je fenomenalan za kreaciju tjeskobe.

 

Epski klasik...
 

 

2. The Seven Samurai

Kurosawin klasik temeljen na zapadnjačkim vesternima bio bi idealan kao predložak za moderan akcijski naslov. Štoviše, netko se ovog sjetio prije nas i napravio igru Seven Samurai 20XX. Mi se, međutim, držimo originalnog koncepta i smatramo kako bi čitava stvar izgledala puuuno bolje da se vizualizira kao i sam film. Dakle crno bijeli kadrovi, feudalni Japan, tjeskoba i napetost prije kulminacije u obliku same borbe. Realno gledano, komercijalni uspjeh igre daleko je upitniji od gore spomenutog Shininga, no sama ideja igre u kojoj vodite likove za koje ste navijali tijekom filma dovela bi toplinu u srca svih fanova ovog monumenta filmske industrije. I onda bi, naravno, sve propalo jer igra nije polučila pet milijuna dolara, pa bi se ubacio multiplayer (koji bi u ovom slučaju, ironično, i imao smisla), kao i jedanaest DLC-ova kako bi se to pokrilo. Ma znate kak' to ide...

 

Nije originalni trailer...ali svejedno. ;)

 

Malo futurističkih peripetija u Seven Samurai 20xx

 

 

3. Escape From New York

Ok, realno gledano netko je već napravio visokobudžetnu verziju glavnog lika ove igre i ime mu je Solid Snake. Netko je također napravio Commodore 64 verziju. Međutim, mi se držimo originala i čitavu stvar gledamo kroz prizmu visokobudžetnog naslova. Naš glavni čovjek je Snake Plisken, čovjek sa čačkalicom i pljugom i ganom i voljom da si spasi dupe. Onog trena, doduše, nakon što spasi predsjednikovo. Ovaj film, za razliku od gore spomenutih, zaista ne treba preveliku maštu da bi se realizirao u formi kvalitetne video igre. Radilo bi se o akcijskom stealth mišungu s elementima distopije i paranoje. Igrač bi imao tajming do kojeg treba spasiti predsjednika, hrpu podivljalih krimosa za vratom, kao i vjerojatno najkulji (da, superlativ od cool) glas s ove strane gaminga. Što se stila igre tiče, on može varirati. U stvar bi se mogli ubaciti vozački elementi, letenje na zmaju (ne pravom), kao i sveprisutna paranoja i presing otrova koji će vas doći glave ako se sa el Presidenteom ne pojavite nazad kod zida prije 11 navečer. Briljantno, zar ne?

 

 

Snake? SNAAAAAAKE!

 

 

 

4. Memento

Evo jednog malo čudnijeg filma. Realno gledano, trebalo nam je dosta vremena da prokljuvimo na koji način bi se ovo moglo sprovesti u igru. Jedini način čiji bi rezultat bio AAA naslov je nešto kreirano sa strane Quantic Dreama. Jasno, priča o amnetičaru koji pokušava riješiti slučaj ubojstva imala bi fenomenalne temelje za klasičnu point and click avanturu. Međutim, "avanture se danas ne prodaju nigdje osim u zamišljenim svjetovima i Njemačkoj (T. Schafer)", tako da je plan izrade mega super naslova s ovom tematikom sveden na jaaaako malu vjerojatnost. Međutim, stavite li u sve to dovoljno quick time eventova, dogradite li čitav projekt sa napetošću i pacingom koji možda nisu prisutni u filmu - i moguće je napraviti igru koja bi bila namjenjena skoro isključivo zreloj publici željnoj malo trilera. Drugim riječima, čini nam se kako bi ovo malo tko odlučio kupiti. SLJEDEĆE!

 

Fantastičan Nolanov triler

 

 

 

5. In the Mouth of Madness

Dobro, ovdje zaista grebemo po dnu kante. Međutim, pošto autoru ovih redaka dotični film predstavlja jedan od osobnih favorita, svi smo odlučili da bi bilo najbolje da ga spomenemo. In The Mouth of Madness Carpenterov je pokušaj interpretacije horora koji je svijetu nekih šezdeset-sedamdeset godina prije filma predočio gospodin Howard Phillips Lovecraft. Njegove noćnim morama inspirirane priče djedice su modernog horora i samo zbog toga, SAMO ZBOG TOGA, možemo skinuti kapu obojici. Sad, što se igre tiče, ona bi se dala napraviti na dva načina. Prvi bi bio klasični survival horror. In The Mouth of Madness u sebi ima dovoljno krakova, kandži i izvandimenzijskih užasa za više od dvije igre ovog žanra. Drugi, možda malo profinjeniji bio bi u kvalitetnoj indie avanturi. Ovo govorimo zato jer glavni lik kroz film u klasičnoj Lovecraftianskoj maniri, gubi razum, što se u rukama dobrog dizajera može pretvoriti u jako dobar gameplay element. Što se komercijalne rentabilnosti naslova tiče, smatramo kako bi kao indie mogao proći relativno dobro. Kao triple A? Nitko ne želi gledati skin DLC-ove i mikrotransakcije dok bježi pred mješavinom hobotnice i sotone. Vjerujte nam na riječ.

 

Do You Read Sutter Cane?

 

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije