http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

Mračna budućnost

Remember Me

remember_1
Datum objave:
26.02.2013 14:30
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Iako je izdavanje igara prilično riskantno za generaciju konzola koja je na izlaznim vratima, CAPCOM je odlučio prihvatiti taj rizik sa svojim novim naslovom 'Remember Me'
Igra je prvi put najavljena na Gamescomu 2011. godine pod imenom ADRIFT, ali tada još nije imala izdavača. Na sljedećem Gamescomu igra je preimenovana u Remember Me, a njezin izdavač postao je CAPCOM. Igru razvija francuski studio Dontnod.

 

Radnja igre odvija se u budućnosti, točnije u 2084. godini u Neo-Parizu. Tehnologija je napredovala do te mjere da je postalo moguće digitalizirati vlastita sjećanja, sjećanja koja je sad moguće kupovati, prodavati i mijenjati. Društvo je postalo nekakva distopijska abominacija u kojoj je i zadnji dijelić privatnosti prodan u zamjenu za udobnost kakvu samo inteligentna tehnologija može pružiti. Vlada nadzire svaki kutak vašeg života, a 'ekonomija sjećanja' daje nevjerojatnu moć samo šačici odabranih ljudi.

 

Mogućnost digitaliziranja sjećanja dovela je do radikalnih promjena u ljudskom ponašanju. S novom tehnologijom postalo je moguće izbrisati sjećanja koja su vas opterećivala i za koja ste tisuću puta poželjeli da ne postoje. Brisanje neželjenih sjećanja otvorilo je cijelo tržište trgovine sjećanjima koja možete prodavati, kupovati ili mijenjati. Ona čak mogu biti nasilno ukradena i manipulirana. Ovdje u igru ulazi protagonistica igre, Nilin.

 

Nilin je 'Memory Hunter' (lovac na sjećanja) čiji je posao krađa i mijenjanje sjećanja ljudima koji su joj zadani kao mete. Kako igrač ulazi u igru saznaje da je Nilin i sama postala žrtvom sveznajućeg sistema u kojem su je vlasti zatvorile i izbrisale sjećanja bojeći se njezinog znanja i sposobnosti. Tu počinje vaša avantura u otkrivanju krivaca i put prema ponovnom pronalaženju sebe i svog identiteta.

Memorize, korporacija koja je kapitalizirala na trgovanju i krađi sjećanja, čini jedan od važnijih elemenata igre koja svojim spletkarenjem dodatno otežava ionako kompleksnu situaciju. U 2084., populacija Neo-Parisa (vjerojatno i cijelog svijeta) žrtvovala je velik dio tajnosti i neovisnosti u zamjenu za manipulaciju sjećanja. Igra je svojevrsni komentar na trenutnu sliku svijeta u kojoj su se ljudi također odrekli određenog stupnja privatnosti u zamjenu sa konstantnu povezanost i dostupnost.

 

Nilinin način borbe uglavnom uključuje borbu 'prsa o prsa' gdje će se ona većinu vremena šakati s protivnicima iako će povremeno koristiti i druga oružja. Sistem borbe oslanja se na upotrebu comboa za što efektnije onesposobljavanje protivnika. Igra se toliko oslanja na taj sistem da će igrači moći sami stvarati svoje combo-e u Combo Labu. Comboi se rade reorganiziranjem i kombiniranjem različitih stilova borbe, Pressens, koje igrači prilagođavaju svojem stilu igre. Nilin je veoma vješta i u parkouru što igračima omogućuju da koriste okoliš u ostvarivanju veće brzine.

 

Važna komponenta borbe je 'Remixing'. Remixing je Nilina sposobnost da uđe u um protivnika i promijeni njegove postupke izmjenom sitnih detalja. Kada ste unutar sjećanja, igrač gleda događaj kako se originalno dogodio, a zatim dobije opciju mijenjanja ključnih komponenti koje će na kraju promijeniti ishod. Igrač kontrolira Nilin i njezine akcije iz trećeg lica.

 

U videu kojim je Dontnod prikazao sistem Remixanja, Nilin i njezin brat Edge traže čovjeka imenom Frank Forlan koji je na neki način povezan s prije spomenutom korporacijom Memorize. Nilin ga želi mrtvog, ali ubiti ga direktno je preopasno te bi tragovi ubojstva mogli dovesti natrag do nje. I što Nilin onda čini? Nilina namjera je da 'hakira' Forlanov mozak na način da on počini samoubojstvo. Pristupa njegovom mozgu uređajom 'Spammer' koji omogućava hakiranje ljudskih umova i pronalazi sjećanje od prije četiri dana u kojem Forlan prekida sa svojom djevojkom. U originalnom sjećanju, Forlan baca bocu vina u zrcalo kad njegova djevojka pokušava izaći. Ona odlazi prestrašena, ali živa. U izmjenjenoj verziji, Nilin mijenja položaj boce na pod i kad ju Forlan pokuša pokupiti on se spotiče i padne pred svoj pištolj. Djevojak ga izaziva da je upuca i on to pokuša, no pištolj ima aktiviranu zaštitu te ona opet odlazi neozlijeđena. U trećoj verziji Nilin ostavlja bocu na podu, no makne zaštitu s pištolja. Scena se odigra isto samo što ovaj put Forlan ubija svoju djevojku. Ovo se, naravno, nije dogodilo, ali sad Forlan vjeruje da je ubio svoju djevojku te si oduzima život.

 

Igra će istovremeno izaći za sve platforme (PC, Xbox360 i PS3), a njezin službeni izlazak očekuje se u svibnju ove godine.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije