http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

MOBILNI NASLOV KOJI ODUŠEVLJAVA

Year Walk

Year Walk
Datum objave:
28.02.2013 11:39
Autor: Damir Rukavina
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Pipremite se za handheld iOS senzaciju koja će vas zahvaljujući predivnoj atmosferi uspjeti oduševiti i preplašiti

Koliko igara možete nabrojati da spadaju među epska gaming iskustva? Stvarno. Zamslite se prije nego što odgovorite. Igre koje su vas toliko okupirale da ostavljaju aftertaste atmosfere i dostignuća. Ne govorimo o multiplayer pucačinama iz prvog lica, MoBAma ili kompetitivnim naslovima. Oni jesu dobri i kvalitetni, te također daju osjećaj dostignuća. Međutim, potrebno je osjetiti onaj epski filing, onu satisfakciju kada ih završite i kada iza sebe imate fabularnu cjelinu o kojoj ćete rado pričati kada vas netko pita za neku "stvarno dobru igru".

 

Simogo
Posljednji pogled na razlog vašeg putovanja

 

Jedan od naslova koji definitivno spadaju u gore spomenutu kategoriju u ruke nam je došao prošlog četvrtka. I to na dosta neočekivanom mediju. Kao gameri, skoro se osjećamo pozvanima igrati naslove na čim više različitih platformi. Kao casual medij definitivno nam prvi pod ruke pada Appleov iPhone. Da, možda smo snobovi zato jer se igramo na skupom handheldu, no zovite nas kako god želite. Činjenica je da najbolji mobilni naslovi na tržištu još i dan danas izlaze za iOS, unatoč sveopćoj prihvaćenosti Androida kao atraktivne developerske platforme.



Uglavnom, ako niste do sada čuli za nešto pod imenom Year Walk, vjerojatno dovoljno ne posjećujete stranice za nezavisne developere. Inspiriran švedskim folklorom, drevnim poganskim ritualima i "pravim" mitološkim bićima, ovaj avanturistički naslov demonstracija je kako bi igre za smartphoneove trebale izgledati. Sad, nebitno je volite li avanture ili ne. Sama činjenica da ovo multimedijsko iskustvo postoji i način na koji je napravljeno dovoljno je da vam odvrati pogled.

 

 



U svojem samom temelju Year Walk je atmosferična avantura iz prvoga lica. Rješavajući zagonetke i prateći niz tragova otkrivate daljnju priču i susrećete se sa likovima koji vam omogućuju napredak do neizbježnog i uznemirujućeg kraja. Što se atmosfere i fabule tiče, u Year Walku više manje bauljate tihom snijegom zametenom šumom u potrazi za odgovorima. Odgovorima na pitanje što će se desiti iduće godine. Year Walk je ritual u kojem u određenom dijelu godine pojedinci čitav dan je jedu ni piju. U kombinaciju ulazi zatvaraje u izolaciju mrakom zavijene kuće kako bi u ponoć krenuli u spiritualnu šetnju do obližnje crkve.

 



U Simogovom Year Walku između vas i crkve nalazi se šuma i ledena zima. U šumi se, kao što se i da očekivati, nalaze vizije bizarnih mitoloških bića koja će vas, skoro garantiramo, poprilično uplašiti. Year Walk ima specifičnu metodu stvaranja atmosfere. Po šumi putujete prolaskom kroz određene točke panorame, a perspektiva vam je ograničena isključivo na panoramu područja u kojem se nalazite. Zvuk? Jeka stiska vaše čizme u snijeg. Okoliš? stvari zakrivene snijegom, izolirane kućice i stara vjetrenjača. Kombinirajte ovo sa fantastično produciranom i pametno tempiranom glazbom i dobiti ćete old school strah kakav niste osjetili još od najboljih dana kvalitetnog survival horrora. Sad, što se slagalica tiče, drago nam je vidjeti kako autori iz Simogoa nisu pokleknuli pred klasičnom zamkom generičkih apstraktnih slagalica, već su čitavu stvar fantastično uklopili u format kojem je igra namjenjena. konkretno, da biste igru završili trebati ćete koristiti žiroskop, multitouch, pa čak i slušalice i vanjsku aplikaciju.

 

Simogo

Igrina jedonstavna paleta boja samo doprinosi atmosferi

 

Još jedan veliki plus kod ove igre je njena kompaktnost i apstraktnost. U Year Walku nemate dijaloge niti antropomorfne sisavce da vam govore da mrkva ide zecu u usta. Sve rješavate logikom, bilješkama i čistom intuicijom. Element horora je sveprisutan do te mjere da u jednom trenu samo čekate da vam nešto skoči u lice. I onda...baš onda ne desi se apsolutno ništa - i u tom trenu doslovce, kak' bi se reklo na engleskom, kenjate cigle. Minus? Igra, makar fantastično izgledala, košta 4 dolara što će nekima možda biti previše za mobilni naslov. Vjerujte nam...u krivu su.

 

 



 

Year Walk naslov je koji u svoja četiri sata trajanja trpa avangardnu, misterioznu i strahovito atmosferičnu priču koja vas proganjati čak i nakon što ste ju završili. Ovome garantiraju dodatni vodič kroz igru, kao i njena kriptična priča koja vas samo tjera da razmišljate. Stoga pružite mu priliku da vas provuče kroz grmlje i snijeg i ispuni vam misli sveprisutnim nedodirljivim strahom.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije