http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

Bogovi među nama (i Batman)

Injustice: Gods Among Us

injustice_1
Datum objave:
05.03.2013 10:48
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Injustice: Gods Among Us nadolazeća je fighting igra iz istog studija koji nas je počastio rebootom Mortal Kombat serijala prije dvije godine
Nakon kritičkog i komercijalnog uspjeha Mortal Kombata, NetherRealm Studios uhvatio se u koštac s junacima iz DC svemira. Shodno tome, ove dvije igre dijele mnoge sličnosti, no Injustice skriva i nekoliko pozitivnih iznenađenja.

 

Radnja igre nije dio već postojećeg DC svemira već je posebno napisana od strane NetherRealm studija u suradnji s DC Comicsom. Sistem naracije radnje biti će istog tipa kao i u Mortal Kombatu što znači da neće biti standardnog single-player ladder iskustva već će se koristiti cinematic sistem naracije. Prema riječima glavnog dizajnera igre Johna Edwardsa ovakav pristup u pričanju priče odabran je da se racionaliziraju borbe između likova koji se u normalnom DC svemiru ne bi sukobili i razlog zašto se npr. Batman može ravnopravno nositi sa Supermanom.

 

 

Svijet u kojem se heroji bore prilično je mračnog tona. Metropolis je uništen zbog terorističkog napada u režiji Jokera, a posljedica toga je uvođenje policijske države i militarizirane policije zbog čega se mnogi pitaju da li ovakav način vođenja ima svoju mračnu stranu. U spomenutom napadu umire Lois Lane s nerođenim djetetom Supermana nakon čega dotični 'pukne' i zarati s ostalom Justice Leagueom. S druge strane stoji Batman sa svojim pristašama te to dovodi do sukobljavanja slavnih heroja i negativaca što dovodi do bitki epskih razmjera.

 

Sam pristup igri prilično je standardan fighting žanru – 2D borba s trodimenzionalnim likovima i okolišem. Svaka borba traje jednu rundu, no likovi imaju dva health bara da borba ne bi trajala prekratko.

Heroji i negativci podijeljeni su u dvije kategorije – power heroji čija je očita prednost snaga te gadget heroji koji se više oslanjaju na stvari i naprave u svom arsenalu napada, npr. Batman je očiti primjer gadget heroja jer se u borbi većinom koristi mehaničkim napravama dok je tipični power heroj Superman sa svojom vanzemaljskom snagom.

 

 

Borbe se odvijaju u arenama koje imaju nekoliko razina, a uključuju poznate lokacije iz DC svemira kao što su Batcave, Justice League Watchtower ili Supermanova Fortress of Solitude. Likovi će također moći koristiti objekte iz okoliša u arenama, a svaki heroj će ih koristiti drugačije. Ako ste Batman, možete pucati u auto tako uzrokujući eksploziju koja će oštetiti vašeg protivnika, a ako ste pak power heroj kao što je Superman taj auto ćete podići i baciti ga u lice neprijatelju. Svaka arena ima nekoliko objekata za korištenje, a ako pak niste poklonik te opcije ona može biti isključena.

 

Mehanika borbe ne odskače od ostatka žanra. Imate comboe, specijalne napada itd. Igrači imaju 'super meters' koji se pune kada uspješno povežete comboe ili kad dobivate batine. 'Meters' imaju dva elementa. Prvi je podijeljen u četiri dijela i koristiti se za standardne tehnike borbe. Najjeftiniju su pojačani specijalni napadi, mehanika koja se nalazi i u Mortal kombatu. Ako se iskoriste sva četiri dijela, oslobađate najjače specijalne napade heroja koji rade otprilike 20% štete protivniku.

 

Igrači te metre mogu koristiti kao character clash, nešto ekvivalentno combo breakeru u Mortal Kombatu. Kada protivnički igrač uključi svoj specijalni napad, vi ga možete prekinuti, prilikom čega se pojavi kratka cutscena tokom koje igrači 'ulažu' dijelove tog metra. Likovi zatim nastave borbe i tko je uložio veći dio metra pobjeđuje taj napad.

 

 

Drugi element 'super metara' su 'character traits' ili ti osobine likova. Ukratko, prilikom aktivacije heroji dobivaju sposobnosti specifične samo njima što pridodaje dubini borbe. Npr. Batmanov 'character trait' omogućuje mu privremeni boost u snazi dok Wonder Woman može brzo mijenjati između dva stila borbe, mač i štit ili laso.

 

 

Jedna loša vijest je ta nema fatality poteza. Upravo zbog fatalitya, Mortal Kombat je bio zabranjen u Australiji zbog iznimnog nasilja i obilja krvi. Umjesto toga heroji posjeduju super-poteze koji su svojstveni samo njima.

 

Izlazak igre zacrtan je za 16. travnja u Americi te 19. travnja za Europu,a biti će dostupna na PlayStationu 3, Xboxu360 te na Nintendovoj Wii U konzoli.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije