http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

WWII

Company of Heroes 2

Company-of-Heroes-2
Datum objave:
09.04.2013 12:41
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Nastavak uspješnice iz 2006. godine također je smješten u Drugi svjetski rat na najkrvaviju bojišnicu u ljudskoj povijesti
THQ je 2006. godine izdao Company of Heroes, real-time-strategy (RTS) igru smještenu u Drugi svjetski rat. U CoH-u igrač kontrolira dvije američke vojne postrojbe tijekom Bitke za Normandiju i savezničkog oslobađanja Francuske. Zaviseći od misije, igrač kontrolira Able ili Fox diviziju. Igra je postigla iznimno visoke ocjene kod kritičara – bila je treća najviše ocijenjena igra 2006. godine te najviše ocijenjena RTS igra ikad. Do danas, igra je prodana u više od četiri milijuna primjeraka.

 

U svibnju 2012. godine THQ je najavio nastavak ovog mega-hita. No, nedugo nakon što je izlazak igre odgođen, THQ je objavio bankrot. Nakon spektakularne implozije THQ-a sudbina mnogih igara, uključujući i Company of Heroes 2, postala je neizvjesna. Na sreću, 23. siječnja ove godine THQ je objavio da je Relic Entertainment, studio koje je razvio CoH franšizu, prodan Segi za 26 milijuna dolara.

 

 

U CoH-u igrač je koristio resurse da ojača svoje vojnike. Količina stečenih resursa zavisila je o teritoriju koji je igrač kontrolirao te je to zahtjevalo konstantnu ekspanziju. Točke koje je igrač kontrolirao bile su povezane linijama te je igrač mogao zauzeti neprijateljski dio teritorija tako izolirajući ostatak i smanjujući priljev resursa neprijatelja. Za uspješno ratovanje bila su potrebna tri resursa: radna snaga, streljivo i gorivo.


Zgrade koje su se nalazile na mapi mogle su biti okupirane i konvertirane u kasarne tako omogučujući intenzivniju proizvodnju vojnika. Također, vojnici su mogli koristiti zauzete zgrade u svoju korist kao zaštitu od napada. Company of Heroes je jedna od prvih strateških igara koja je predstavila dinamično uništavanje zgrada. Okupirane zgrade mogu biti uništene nakon što su primile tešku paljbu kao što su artiljerija ili eksplozivi.

 

 

Company of Heroes 2 fokusira se na jednu od najbrutalnijih i najkrvavijih bitaka u ljudskoj povijesti. Riječ je o devastirajućim sukobima na Istočnom frontu gdje su ratovale Njemačka i Rusija. Sovjetska Crvena vojska nova je frakcija kojom ćete vi upravljati kroz različite stadije Eastern Front ( Istočne bojišnice) kampanje, od operacije Barbarossa do Bitke za Berlin.


Relic je igri odlučio pristupiti nešto drugačije, ističe kreativni direktor Quinn Duffy. 'Ono što smo shvatili je da nismo željeli učini ništa drugačije. Željeli smo učiniti više. Radilo se o pružanju veće razine autentičnosti, više realizma, više dubine i više dinamčnih bitaka po kojima je Company of Heroes poznat'.

 

Zahvaljujući Relicovom Essence 3.0 engineu igra izgleda prilično impresivno. Vojnici i tenkovi sada se kreću još realnije nego u prvom dijelu, a dodatne animacije jedinica pridonose još većem stupnju autentičnosti. Relic je želio istaknuti važnost oklopa u WWII i njegovu ulogu u ratu. Tenkovi se sada zanose kad staju, odskaču više preko teškog terena i razaraju zgrade i ostale građevine kao višetonska čudovišta.

 

 

Da bi još više naglasio važnost jedinica i učinio CoH 2 još realnijim, Relic je redizajnirao sistem gledanja. Prvi Company of Heroes koristio je sistem kao i svaki drugi RTS. Svaka jedinica koju ste kontrolirali imala je oko sebe radius koji ste vidjeli bez obzira na prepreke koje bi inače ometale pogled. U CoH 2 Relic je implementirao TrueSight, sistem u kojem jedinica ili vozilo vidi samo ono što bi stvarno vidjela o tom radijusu. Npr. ako je ispred vas šuma ili kuća, vaš pogled će biti ograničen te će ta područja mape ostati zatamnjena. Više nećete doći u grad i rasvjetliti ga cijelog već ćete pregledati svaki kutak da ne bi bilo neugodnih iznenađenja.


Vremenski uvjeti igrati će važnu ulogu u gameplayu tako da će utjecati na akcije i kretanje vaše vojske. Pošto su se mnoge bitke na Istočnoj Fronti odvijale tijekom zime, vojska može umrijeti od ozeblina ukoliko se nađu vani za vrijeme mećave. Vatra štiti vojnike od smrzavanja, no povećava mogućnost da vas neprijatelj otkrije. Vojnici koje će se kretati dubokim snijegom imat će smanjenu brzinu kretanja. Na određenim dijelovima mape nalazit će se smrznute vodene površine te će to pružiti više opcija kretanja, no ako ćete biti neoprezni riskirate biti napadnuti, a led pod vašim nogama može popustiti.

 

Kao i original, CoH 2 će imati i multiplayer komponentu u kojoj igrate mečeve, zarađujete experience bodove te tako dobivate pristup većem broju opcija.


 

 

Kao što je ranije spomenuto, igru razvija Relic Entertainment, a izdaje Sega. Nakon što je već dva put odgođen, konačan datum izlaska igre je 25. lipnja.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije