http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

Square Enix otkrio prodajna očekivanja za Tomb Raider

tombraider
Datum objave:
11.04.2013 14:18
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Izdavački div otkrio je svoja pomalo nerealna očekivanja za Tomb Raider, Hitman, Sleeping Dogs i ostale naslove koji nisu uspjeli ostvariti željene rezultate

Square Enix je objavio koliko je točno kopija Tomb Raidera, Hitmana i Sleeping Dogsa očekivao prodati nakon što su prošli mjesec izjavili da su igre prodajno podbacile.

 

Izdavač se nadao da bi se Tomb Raider mogao prodati u 5-6 milijuna kopija što bi je činilo jednom od najbrže prodavanih igara ikad. Tomb Raider je dosegao brojku od 3.6 milijuna prodanih kopija.

 

Hitman: Absolution i Sleeping Dogs su također podbacili. 'Željeli smo prodati 2-2.5 milijuna kopija na europskom i američkom tržištu gledajući sadržaj igre, žanr i ocjene na Metacriticu. Također, zbog kvalitete igre i visokih ocjena na Metacriticu, vjerovali smo da Hitman može prodati oko 5 milijuna, a Tomb Raider 6 milijuna kopija na europskom, američkom i japanskom tržištu zajedno.'

 

U izvješću su istaknuli da je 2013. godina prva godina u kojoj su se fokusirali na izdavanje velikih zapadnih naslova bez da su izdali blockbuster igru u Japanu.

 

 

'Uložili smo nevjerojatan napor u razvijanje i usavršavanje dotičnih igara što se odrazilo i visokim ocjenama na Metacriticu. Međutim, razočarani smo time što se visoke ocjene nisu odrazile na prodaju'.


Štoviše, ove interne procjene bile su konzervativne: 80-90% od onog što je izdavač vjerovao da je istinski prodajni potencijal ovih igara. S ovakvim ogromnim očekivanjima nije ni čudno da igre nisu ostvarile što se od njih očekivalo.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije