http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

Još malo pustinje

Wasteland 2

Wasteland2
Datum objave:
23.04.2013 13:19
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Nakon 25 godina Wasteland, kultni RPG iz 1988. godine, dobiva svoj službeni nastavak
Originalni Wasteland izašao je davne 1988. godine pod direktorskom palicom Interplay Productions studija dok je Electronic Arts bio zadužen za izdavanje igre. Wasteland je RPG smješten u post-apokaliptično doba, desetljećima nakon nuklearnog holokausta, a sačuvati živu glavu u svom tom kaosu postaje vaš jedini cilj. Zvuči poznato? Igra je udarila temelje za jednu od najuspješnijih role-playing franšiza Fallout koji se ujedno smatra i njezinim duhovnim nasljednikom.

U 2087. godini ostatak američke vojske imenom Desert Rangers smješten je jugozapadnom dijelu SAD-a nakon devastirajućeg nuklearnog rata. Tim Desert Rangera poslan je na zadatak da istraži što uzrokuje nemire u obližnjim područjima te na taj način igrač postupno otkriva posljednje ostatke ljudske civilizacije, uključujući i post-apokaliptični Las Vegas. Kako igra odmiče igrač otkriva dokaze mnogo veće opasnosti koja prijeti samom postojanju ljudske rase. Iznimno pametno računalo 'operira' iz zaostale vojne baze i stvara vojsku ubojitih strojeva i kibernetički poboljšanih ljudi koji napadaju naselja preživjelih. Cilj računala je istrijebiti 'oštećenu' populaciju i zamijeniti ju sa genetski čistim primjercima.

 

 

Mehanike igre veoma su slične današnjim RPG-ovima. Lik ima različite statse (jačina, snaga, inteligencija itd.) koji mu omogućavaju korištenje različitih oružja i vještina. Iskustvo se dobiva preko borbe i korištenjem vještina koje vaš lik posjeduje. Jedna od najvažnijih karakterstika Wastelanda bila je mogućnost rješavanja problema na više načina. Igra je ostvarila veliki uspjeh kao jedan od najboljih i najrazrađenijih RPG-ova ikad.

 

 

Wasteland 2 je njezin direktni nastavak, također smješten u post-apokaliptične Sjedinjene Američke Države u alternativni vremenski tok u kojem se 1998. godine dogodila nuklearna katastrofa koja je izbrisala većinu ljudske populacije s lica zemlje. Na dan spomenute kataklizme grupa inžinjera američke vojske gradila je mostove u zabačenim survivalističkim zajednicama gdje je nedavno sagrađen i novi zatvor. Kad se katastrofa dogodila, vojnici su zaklon potražili u zatvoru te su zatvorenike istjerali van da bi pomogli obližnjim naseljima da se spase. Nakon nekoliko godina osnovali su Desert Rangers da bi pomogli ostalim preživjelima u pustinji i izvan nje.


Gameplay će biti vrlo sličan originalu što ni ne čudi jer je sam Brian Fargo, osnivač inExile Entertainmenta i kreator originalnog Wastelanda, izjavio da im je cilj razviti RPG vjeran svojim korijenima. Igra će biti turn-based sa partyjem ljudi kojim vi upravljate. Tim će se sastojati od sedam ljudi od kojih su četiri pod vašim upravljanjem, a tri su NPC-ovi. Rangeri će biti iznimno prilagodljivi vašem željama i preferencijama te će izbori statsa rezultirati različitim osobnostima i karakterima Rangera.

Kao i u originalu igrač će morati donositi moralne odluke tokom cijele igre koje će utjecati na daljni razvoj radnje. Brian Fargo dao je primjer ovakve moralne dileme: 'Rangeri sretnu čovjeka čiju su ženu oteli odmetnici. No, odmetnici su nosili Mark of Titan što znači da ih štite Servants of the Mushroom Cloud. Ako Rangeri napadnu odmetnike i spase ženu mogli bi naljutiti Servantse što bi ozbiljno ugrozilo njihovu glavnu misiju. Ako odluče ne spasiti ženu, ona će pretrpjeti sudbinu goru od smrti. Dilemu otežava činjenica da ako Rangeri ne pokušaju spasiti jadnu ženu, njezin muž će to pokušati sam i vrlo vjerojatno će biti ubijen.

 

 

Najlakši i najodvratniji način kako se nositi s ovom situacijom je ostaviti ženu njezinoj sudbini. Također, vrlo je lako uletjeti u kamp i pobiti sve što hoda, ali to će razljutiti Servantse. Mnogo je teže pronaći srednji put gdje vi spasite ženu bez da odmetnici primjete'.


'Svaka dilema ima više mogućih rješenja, a naš je posao omogućiti igračima da igraju igru kako žele' ističe Fargo.

Da bi ostvario svoj san Wastelanda 2, inExile Entertainment 13. ožujka 2012. godine pokrenuo je Kickstarter projekt kojem je cilj bio prikupiti 900 tisuća dolara. Igra je u prvih 24 sata skupila 600 tisuća dolara dok je svoj cilj dostigla u manje od dva dana. Do zatvaranja projekta, 17. travnja, prikupljeno je 3 milijuna dolara te je shodno tome Brian Fargo objavio informaciju da se razvojnom timu pridružuje i Obsidian Entertainment.


Igra će biti dostupna samo na PC-u, a njezin izlazak očekuje se u listopadu ove godine.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije