http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

SPY HARD

Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist

SplinterCellGoldGoggles._V384960505_
Datum objave:
14.05.2013 12:27
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Blacklist će biti šesti naslov u Splinter Cell serijalu, a jedino što nam preostaje je čekati i vidjeti hoće li Ubisoft uspjeti unijeti dašak svježine u slavnu franšizu
Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist bit će nastavak na prethodnu Splinter Cell igru, Conviction. Conviction koji je izašao 2010. godine uveo je brojne inovacije u Splinter Cell franšizu. Jedna od njih je 'Mark and Exectute' opcija koja je omogućavala igraču da označi određene mete, neprijatelje ili objekte te da ih brzo upuca bez da ručno cilja svakog neprijatelja. Također, igrači su mogli ispitivati neprijatelja u stvarnom vremenu i koristiti objekte iz neposredne okoline protiv njih. Prema riječima Ubisofta, Conviction je trebao biti pristupačniji igračima jer je Chaos Theory bio 'pretežak' što je mnoge igrače odvratilo od igre.

 

Conviction je naišao većinom na pozitivne kritike te je u prvom mjesecu prodaje prodao 486 tisuća kopija dok je do srpnja 2010. ta brojka narasla na 1.9 milijuna.

 

 

Radnja Blacklista odvija se šest mjeseci nakon događaja u Convictionu. Predsjednica SAD-a naređuje raspuštanje korumpiranog Third Echelona i zaustavljanje svih njihovih operacija. Predsjednica formira Fourth Echelon sastavljen od elitnih operativaca iz ostalih agencija. Sam Fisher je glava Fourth Echelona te direktno odgovara predsjednici Sjedinjenih Američkih Država. Primarna misija Fourth Echelona je zaustaviti sve operacije koje provodi Third Echelon i njihovi agenti. U trenutku kad se Fourth Echelon fokusira na primarni cilj zaustavljanja odbjeglih i korumpiranih agenata, javlja se nova prijetnja u obliku grupe terorista kojima je dosta američke sveprisutnosti u svijetu.

 

Teroristička grupa pokreće ultimatum imenom Blacklist, odbrojavanje koje će rezultirati napadima na američke svjetske interese. Fourth Echelon i Sam Fisher moraju uloviti sve teroriste prije nego odbrojavanje dođe do nule. Fisher i tim u tom procesu imaju odriješene ruke i mogu raditi što god je potrebno da spriječe terorističke napade. Posjeduju apsolutnu slobodu u zaštiti nevinih i slobode, smiju koristiti neograničenu silu, kršiti sve zakone, a sve u svrhu sprječavanja terorista i postajanja najsmrtonosnijim svjetskim operativcom. Ukoliko uspije, predsjenica SAD-a će poricati njihovo postojanje, a podbace li milijuni nevinih će umrijeti.

 

 

U Blacklistu će se ponovo naći Anna 'Grim' Grímsdóttir kao i neki novi likovi poput Isaaca Briggsa i Charliea Colea.

 

Gameplay mehanike u Blacklistu bit će iste onima u Convictionu; Mark and Execute, prikazivanje informacija o okolini, ispitivanje i mučenje te parkour. Također, u Blacklistu igrač će znati nalazi li se u sjeni po svjetlu na svojim leđima, što je zamijenilo sistem u Convictionu koji je koristio sivo okruženje kako bi se signaliziralo igraču je li u sjeni ili ne.


Killing in Motion omogućava igraču da označi i smakne nekoliko neprijatelja u jednom fluidnom pokretu. Active Sprint omogućuje Fisheru da se kreće po okolini lako i nesmetano, preskačući zidove i prepreke te tako dosežući svoj sljedeći cilj. Sam Fisher i njegov tim svjesni su terorističkih napada u stvarnom vremenu zavaljujući SMI-u (Strategic Mission Interface) koji omogućava primanje novih podataka kada je tim već na terenu.

 

 

Isto tako, stealth dijelovi igre će doživjeti comeback. Prema riječima studija bit će dostupna tri stila igre: assault, panther i ghost. Assault je najagresivniji način igranja koji uključuje korištenje svih vještina otvorene borbe, zračnih napada i ostalih agresivnih mehanika. Ghost je totalna suprotnost, skrivanje u sjenama nikada ne ubijajući, već samo napredovati prema ispunjenju zadatka misije. Panther je mješavina prethodnih dvaju načina – malo stealthanja, malo ubijanja.


Conviction je odstranio mnoge opcije koje su prijašnje Splinter Cell igre imale, a sada ih Blacklist opet vraća u franšizu. Neke od njih su: odvlaćenje tijela mrtvih/onesviještenih protivnika, nekoliko načina pristupa igri za nekoliko različitih stilova igranja, night vision goggles, dodatne misije, zip-lining, korištenje noža za rezanje kroz tkaninu, plin za uspavljivanje, Closer Than Ever animation (CTE) koja omogućava igraču da se prišulja neprijatelju bez da bude detektiran i hakiranje, ali bez mini-igre.

 

 

Neke od novih opcija uključuju Perfectionist Mode koji onemogućava igraču da vidi kroz zidove s sonarnim ili termalnim pogledom, osjetno poboljšava umjetnu inteligenciju neprijatelja i sprječava CQC (Close Quarters Combat) tj. napad sprijeda. Također, u ovom modu Sam umire ukoliko 'popije' metak, a Mark and Execute mehanika u ovom modu nije aktivna. Blacklist će imati preko 90 CQC animacija te animacije koje će zatvoriti prazninu između normalong kretanja i CTE-a. Fisher će na raspolaganju imati letećeg obavještajnog robota i samostrijel. Jedna sitna zanimljivost je da se u Blacklistu onesviješteni neprijatelji mogu probuditi i uzrokovati neke neplanirane situacije.


Ovo će biti prvi Splinter Cell u kojem Michael Ironside neće posuđivati glas Samu Fisheru. Na njegovo mjesto zasjeo je Eric Johnson, a smjenu voice-actora publika nije primila najbolje.

 

 

 

Novi Splinter Cell imat će i multiplayer koji će sadržavati klasični 'Spies Vs. Mercs' mode i Blacklist verziju istog moda. Najavljena je i mogućnost korištenja glasovnih naredbi Kinecta koji će igrači koristiti da pozovu zračni napad ili da zbune neprijatelja.


Igra koristi LEAD engine koji je u stvari modificirani Unreal 2.5 engine. Igru, naravno, razvija i izdaje Ubisoft. Izlazak je planiran za 20. kolovoza, a izaći će za PC, Wii U, Xbox360 i PlayStation 3.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije