Surgeon Simulator 2013

SURGEON
22.05.2013 13:28

Žeblješ mi sve ako sam ikad vidio luđe igre. A vjerujte, lud sam sam po sebi pa se lude igre za me lijepe ko krepane muve za đon od patike. Oduvijek sam se htio igrati doktora. No ne samo onog sa seksualnim konotacijama, već i onog pravog što spašava ljudske živote. Ajde, vršim veliku nuždu; oduvijek sam htio vidjeti unutarnje organe omotane oko mog malog prsta i igrati se sa kucajućim srcem ko u Indijani Đonesu 2. Siguran sam da je ovo dječačko-djevojački san i od većine vas, naših dragih gledateljova. Ostvaridoše nam se snovi, jer je Surgeon Simlator 2013 bolesna parodija na kirurgiju kao takvu!

Fuj strahote; u igri vodite doktorsku ruku koja baulja po ekranu! Štoviše, baulja i po glavnom meniju na kojem su one stare tri i pol inčne amigaške diskete. Ataristi, eat your harts out! Zeka. A sad zaozbiljno; ruku vodite sa nemuštim pokretima miša. Možete pomicati i pojedine prstiće pritiščušći pet odgovarajućih tipaka. A kombinacijom desnog miša i odgovarajućih pokreta otvarate i zatvarate cijelu šaku. Zbunjujuće? Ovo je namjerno zbunjujuće jer igra od vas želi da budete šlampavi i da uživate u enormin količinama krvi i iznutrica koje ćete prosuti prilikom vaših, uvjetno rečeno - operacija. Glede operacija, tu su tri glavna tipa; presađivanje srca, presađivanje bubrega i presađivanje mozga. Da, i mi smo bili razočarani ovako malim brojem mogućih zahvata.

Surgeon Simulator 2013
The story of my life...

Ipak, Surgeon 2013 se opravdava gomilom operativnih alata i pošalica koje su dostupne prilikom samih zahvata. Na raspolaganju su vam klasični alati poput pila, škara, čekića, forcepsa itd. Tu su i napredniji toolsi ala laserski rezači i tako dalje. I što sad sa njima? Ovako; ako se radi o operaciji srca, prvo morate izvaditi rebra. Pa zašto onda ne bi uzeli pilu i oglodali te iritantne kosti? Može i sa čekićem - lupkajte po adamovom rebarcu, dok se ne sasuje u hrpu komadića. Zatim morate odstraniti pluća! Ništa lakše; prerežite glavnu aortu sa nekim nožem i rukom iščupajte tu nakupinu alveola. I evo nas do cilja, iliti srčeka! No prilikom ovog kolinja morate paziti da vam pacijent ne umre, to jest da ne iskrvari. Usput se možete paziti i bizarnosti poput napikavanja vlastite ruke o iglu sa drogom!

Surgeon Simulator 2013
Polaaaako...poooolaaaaaakooooo

Yep, u tom slučaju, aktivira se vaš moždani blesimetar, ekran se počinje lelujati i sve se ispunjava predivnim, natripanim bojama. Tu je uvijek i vaš digitalni ručni sat. Koji ima tendenciju ispadanja u pacijentovu utrobu! Pa što, dok se podrigne, tip će barem znati koliko je minuta. Ako preživi... Nadalje, operacije se vrše u različitim uvjetima, poput vožnje u ambulantim kolima. Kaos do daske! Samo hvatanje alata postaje umjetnost u malome, a da ne pričamo o baratanju sa organčetima. Usput vam kroz otvorena vrata ispadaju kako forcepsi i škare, ali tako i izvađena rebarca, plućna krilca i/ili bubrezi. Fantazmagorično! Svemir je jednako lud, jerbo je tamo aktualno bestežinsko stanje. Ajde sada da vas vidimo kako grabite predmete dok lelujaju u prostoru ispred vaših kirurških očiju. Ovdje igra postaje stvarno kreativna, vizualno impresivno i gotovo nadrealna. Što joj je uostalom bio i cilj.

Nije gotovo; unutra su i bolesni achievementi. Pazite ovo! Surgeon će vas nagraditi ako pacijentu uspijete zavezati kravatu od njegovih vlastitih crijeva! Spomenimo i usputne morbidnosti poput šamaranja tog istog pacijenta, zabijanja adrenalinskih igli u njegovo srce ili glavu. Sve u svemu, ovo je jedna bolesna fešta bizarnosti, krvi i čiste zabave. Međutim, ne morate se bojati da će ovo od vas napraviti ubojice. Naime, Surgeon Simulator 2013 je uvijek svjestan samoga sebe. On cijelo vrijeme zna, da je glavni cilj njegova postojanja humor i zezancija. Vidjeli ste puno gore stvari na televiziji i pripadajućim vijestima. Stoga se bez straha bacite u iskustvo operativnih zahvata i pokušajte spasiti pokoji život. Ili ga čim prije utrnuti. Kako god bilo, i za jednu i za drugu stvar ćete dobiti achievement. Živjele maštovite i originalne igre, živio Surgeon Simulator 2013.

Joj što me boli slijepo crijevo, ocjena: 4.