http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

PERFORMANSE IZVAN KONZOLE

Xbox One do dodatnih performansi putem cloud servisa

xbox-one-float
Datum objave:
26.05.2013 13:16
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Ako je vjerovati glasinama, Xbox One imati će nešto slabiji hardver od Sonyjevog konkurenta, no Microsoft to namjerava nadoknaditi procesiranjem koje će se odvijati izvan konzole

Iako su i PlayStation 4 i Xbox One razotkriveni javnosti, još uvijek nije poznato kakve će biti njihove specifikacije. Sony i Microsoft otkrili su nam tek podatke poput toga da će obje konzole imati 8GB RAM-a što nam o samim performansama ipak ne govori mnogo.

 

Ipak, ako je vjerovati glasinama, PlayStation 4 imati će nešto jaču grafičku karticu dok bi po ostalim specifikacijama konzole trebale biti gotovo identične. No, Microsoft i za to ima rješenje. Naime, Matt Booty iz 'Redmond Game Studios and Platforms' potvrdio je da će procesiranje koje će se odvijati na cloud servisu svakog korisnika poboljšati osvjetljenje i fiziku rasterećujući tako samu konzolu.

 

Podsjećamo, Microsoft je na predstavljanju Xbox One-a otkrio da će s lansiranjem konzole Xbox Live pogoniti nevjerojatnih 300.000 servera dok Live trenutno radi na 'tek' 15.000 servera. Ovo je, čini se, još jedan od razloga zbog kojeg će Microsoft dobrim dijelom inzistirati na stalnoj povezanosti nove konzole s internetom.

 

Do problema bi moglo doći kada konzola neće moći biti spojena na internet i Microsoft i razvojni studiji morati će dobro promisliti vrijedi li se oslanjati na performanse koje nisu dijelom same konzole već ovise o povezivosti s internetom.

 

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije