Fuse

FUSE
31.05.2013 14:19

Znate da u našim recenzijama ne drvimo previše o developerskim studijima. No, ovaj put vas moramo podsjetiti na Insomniac Games, iliti autere Fusea. Ako niste znali, oni su izradili fenomenalne dragulje poput Rachet & Clanka i Resistanca. Pa da li je i Fuse remek djelo? Na sveopće čučenje, čuđenje, narodnu paniku i lelek majaka - nije! Fuse je jedan polu-supjeli proizvod koji skoro svaku svoju prednost efektivno zaserava sa nekom manom. Pa o čem se radi? Ovo je futuristički FPS sa četiri lika. Daklem, neki zlikovci su se dokopali naslovnog Fuzeta, to jest 'elijenske' supstance koja dramatično pojačava snagu oružja. Također, idealan je začin za tripice. Jasno, ovdje nastupe vi - kako bi spasili svijet od zlikovaca sa pre jakim oružjima i kako bi ih spriječili u njihovim mračnim kulinarskim nakanama dominacije nad proizvodnjom tripica.

Nadalje, Fuse je zamišljen kao kooperativna igra sa mogućnošću klasičnog single player iskustva. Kampanja traje oko osam sati, grafika je jako lijepa, level dizajn korektan i za sada je sve tip-top. Naj jači gaming element cijele priče je specifično naoružanje s kojim vitla svaki pojedini lik. Pa eto; gospodična Izzy ima puščetinu koja nakon što se dovoljno napuni, neprijatelje sputava u kristalinski zatvor. Međutim, ne zatvor stolice. Zgodna fora - kad su kuš, neprijatelji su ranjivi na sve ostale napade vašega tima. Oj, gdje si Ivo Kojima. Jakob koristi samostrijel sa kojim samo strijelja po neprijateljovima.

Međutim, može i detonirati svoje plazma izboje i time zapaliti okolne neprijateljove... Naya, dakle ne Maja kako biste možda pomislili, jer je to često rvacko ime ispucava tanad koja se pretvara u mikro singularitye. Štoviše, njene crne rupe...khm...se vežu u lance pa odjednom singulariše nekoliko neprijateljova odjedaMput. Konačno, tu je i čiča Dalton koji ima energetski štit koji se pretvara i u sačmarastu puščetinu. Svi likovi imaju i sekundarne pištolje i znadu bacat bombe! Neki od njih znadu bacat i medipakove, a sve u cilju izljećenja im ranjenih im ih kolega. I šta sad tu ne valja, pitam vas! Ima metkova, ima eksplozija, ima krvi, ima krc trganja vratova. Što će više jednom hormonima ispunjenom tinejđeru više u životu! Pa možda bi se taj isti tinejđer htio malo poigrati sam...khm.  Eeeeeee, a onda sve pada u vodu - naime, kontrolu nad vašim suborcima tada preuzima idijotska umjetna inteligencija.

Točno, možete se i prebacivati između likova, ali što vam to vrijedi, kada vam je ostatak ekipe na razini primordijalne juhe od paradajza! Glupi su ko ku...fer. Na primjer, umesto da idu u napade, bastards se grupira i ščućuruje iz kakvog čoška te sramežljivo proviruje kako bi ispucala koji metak. Posebno je imbecilan gospon Dalton koji sa sačmaricom puca na dvadesetak metara. Moramo li vam baš reći da je pritom prilično neučinkovit! A jao si ga vama kad vas rane. Naime, tada se ne možete prebaciti u psihu vaših suboraca, već jedino što možete je krvariti, puzati po podu i arlaukati da vas spase. Ali bože moj, ekipa često ima pametnijeg posla. Kao što je primjerice zabijanje glavom u zid. Pa vi fino radije iskrvarite do kraja i promatrajte kako vaši neprijateljovi eliminiraju jednog po jednog od preostalih budaletina.

E, samo malo da pogledam na sat! Aha, pa mi smo u 2013. godini kada bi AI rutine ipak trebalo biti isprogramirane malo bolje od, (psovka), programatora u veš mašini! Eto; ako imate tri internetska prijatelja koji su voljni sa vama visiti u ovoj igri, samo naprijed, sve okej. Ali ako ste po vokaciji solo igrač, vi imploj ju da si ne trgate živce bez razloga. Kao što sam već spomenuo, ima tako ljepših i konstruktivnijih stvari od igrama uzrokovane frustracije. Kao što je npr. zabijanje čavla u stopalo, vađenje opće jabučice, paljenje potiljka i slično. Disklejmer; nemojte si palit potiljak, boli. Ocjena igri: 3.