Remember Me

REMEMBER
12.06.2013 13:51

Ojjj! Evo nam igre sa povećom dozom originalnosti! Stoga ne slušajte što lupetaju internetska recenzentska braća, već pod musenzi zaigrajte ovaj skoro pa jedinstveni TPS koji će zagolicati vaše mozgove. Očem se radi? Bliska je budućnost, a glavna protagonistkinja se zove Nilin. Jadnica kakva je, Nilin je još jedna od korporativnih žrtava promjene sjećanja koja treba biti poslana za neki na početku nedefinirani arbajt! Ali neće, jer će joj pomoći jedan glas u uvu, koji će ju spasiti od sudbine gore od smrti. Jest, ovo strahovito vuče na filmove Totall Recall.

Inače, mjesto radnje je futuristički Neo Paris u kojemu je promjena sjećanja vrlo mondena i društveno prihvaćena stvar. Sjećanja se primarno mijenjaju zbog podizanja razine sreće, zamjene reminiscencija zaljubljenih golupčića i tako. Ali avaj, zle korporacije su i ovo odlučile iskoristiti za svoje još zlije nakane, te time nauditi svijetu kao takvome. A upravo će Nilim biti hrabra herojka koja će svijet još jednom spasiti od...erm...jauka, zla i loših čarapa. Uozbiljimo se, maksimalno. Kao što vidite, fabula je stvarno sjajna i drži igru na okupu. Okej, nekada joj malo pada kvaliteta i možda ne ispunjava sve svoje potencijale, ali je svejedno dovoljno jaka da vas natjera da igru s guštom odigrate do kraja.

Još jedna od stvari koja vas lijepi za monitor ili LCD TV je famozna grafika koja često izgleda poput pre rendanih animacija. A posebno naglašavamo da je sve što vidite izrenderirano u real timeu! Štoviše, gotovo da i nema velikih razlika između računalnih i konzolaških verzija. Hoćemo reći da su konzole u ovom naslovu isisane do svojih krajnjih tehnoloških granica i da time pokazuju da će za njih biti još duge budućnosti i nakon pojave Playstationa 4 i Xboxea One. Što se tiče same gameplay mehanike Remeber Me eskapade, moramo reći da je predvidljiva, ali solidna. Na primjer, jumping i crawling dionice kao da su ispale iz Nathan Drakea.

Dakle, riječ je o linearnim, ali dinamičnim skakutanjima, izbjegavanjima opasnosti i interaktivnim cut scenama. Ipak, level dizajn baš i nije otvorenog tipa kao u spomenutom Nathanu. Naime, Neo - Pariz je malo klaustrofobičnog karaktera i često pretjeruje sa raznim tunelima, uskim uličicama i podzemnim instalacijama. Tek se rijetko odvažuje na pokazivanje širokih i spektakularnijih vizura. No one su zato barem uočljivije, te ćete ostatak igre odigravati i zbog toga kako bi došli do malo impresivnijih levela. Borba je sasvim okej. Uglavnom se temelji na melee šaketanju i lupetanju sa vašim seksi nožicama. Nilim ima cijeli bunt combo udaraca, a posebnost je u tome što možete kreirati i vlastite comboe. Također, određene kombinacije vam služe i za taktiziranje.

Npr; neke vam pune zdravlje, dok vam druge aktiviraju specijalne moći. Vrlo korisna stvar ako znamo da vas određene beštije oštećuju ne samo aktivno, nego i pasivno. To jest, otkidaju vam komadić zdravlja svaki puta kada ih šusnete. Specijalne moći su više manje klasične; dolazite u posjed udaraca koji zamrzavaju sijaset protivnika, lijepite im bombe za napaćena leđa i tako dalje. Zgodan je i rad kamere. Svako malo, a pogotovo prilikom jačih, finišerskih udaraca, kamera prelazi u zumirani, dinamični mod. Tako da malo detaljnije vidite borbene gadarije koje radite vašim...neprijateljovima. E sad, tu su i posebni leveli u kojima mijenjate sjećanja određenim likovima. U specijalnim scenama koje možete zamrzavati i premotavati unatrag, mijenjate njihovu prošlost kako bi im promijenili stvarnost.

Npr., pomičete razne predmete, i kombinirate njihovu poziciju u prostoru! Oprez, ako ste nepažljivi, stvari možete i zeznuti te ubiti lika koji treba ostati živ. Ali nemate brige; ako zaserete stvar, samo premotajte vrijeme i pokušajte sa drugačijim pristupom. Izvrsno! Ipak, jako nam je žao što ovih scena nema više. Naime, toliko su originalne i maštovite da su bile naj zanimljiviji dio cijele igre. Stvarno se ne bi bunili kada bi na ovo naletili svakih petnaestak minuta, ali tome nažalost nije tako. Svejedno; Remember Me je i dalje gotovo izvrstan proizvod koji zaslužuje vašu pažnju. Njegova grafika i borba će zaintrigirati vaše oči i reflekse, a jedinstvena priča i petljanje po sjećanjima, vaš mozak. A koliko se mi sjećamo, to nikako nije loša stvar. Ocjena: 4.