http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

Manje čučanja, više plesanja

Bungie se želi riješiti negativne interakcije

destiny2
Datum objave:
08.08.2013 12:24
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Online pucačine mogu biti veoma toksična okruženja koja nagrađuju loše ponašanje, a Bungie želi to promijeniti novim socijalnim implementacijama koje planira za Destiny

U intervjuu za Edge, tehnički direktor Bungiea Chris Butcher rekao je da developeri rade na nagrađivanju igrača za pozitivno socijalno ponašanje.


'Ako pogledate na online gaming unatrag zadnjih deset godina, glavna tema bili su muški adolescenti koji su pucali jedni po drugima i zatim radili svakakve stvari tijelima mrtvih protivnika. To izranja iz dizajnerskih odluka koje privlače community i popularno je kod mnogih igrača' rekao je Butcher.

 

 

Butcher želi da implementacija in-game gesti poput mahanja i plesanja ohrabri više suradnje i prijateljstva, a manje agresije i neugodnog ponašanja.


'Mislim da toksično ponašanje nikad ne možete potpuno izbaciti iz igre, no možete ih spriječiti da ne uništavaju iskustvo igranja drugima. Igračima date alate koji potiču međusobno pozitivno ponašanje, a ukoliko netko odluči prema vama biti negativan, ne može narušiti vaše online iskustvo'.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije