http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

Potvrđeno

Ryse s dvostruko manje poligona

ryse
Datum objave:
29.09.2013 13:26
Autor: Karlo Šoltić
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Ryse će smanjiti broj poligona sa stopedeset tisuća na osamdeset i pet tisuća po liku, potvrdio je direktor Cryteka

Nakon glasina da će Crytek smanjiti broj poligona sa 150 na 85 tisuća po liku, informaciju je i službeno potvrdio direktor Cryteka, Cevat Yerli, na svom Twitter računu.


Također, Ryse nije izvorno na 1080p rezoluciji, već će biti pokretan u 900p na Xboxu One. Ryse je prva Crytekova igra koja se razvija na CryEngineu 3.5. Yerli tvrdi da iako je smanjen broj poligona, igra zapravo izgleda bolje jer su 'dodani bolji shaderi, a rade i na implementiranju real-time fizike za odjeću'.


Koja verzija izgleda bolje, prosudite sami:

 

 

 

 

 


Ryse: Son of Rome bit će Xbox One ekskluziva, a igra će izaći prilikom lansiranja Microsoftove next-gen konzole 22. studenog.

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije