http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

GAMING EVENT

VGX 2013 - Tri sata budućnosti gaminga

vgx_logo
Datum objave:
09.12.2013 13:49
Autor: Damir Rukavina
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Pogledajte što ćemo igrati iduće godine u Gamereport pokriću ovogodišnjeg VGX-a - Video Game Awardsa

Mnogim ljubiteljima protekli vikend nije predstavljao ništa posebno. Radilo se o vremenu tijekom kojeg su zaigrali omiljenu igru, izašli sa društvom i družili se sa boljom ili lošijom polovicom. Klasika. Međutim, samozvani Oskar video igara Video Game Awards 2013. odvio se ispod radara mnogih, e sa sobom donio masu trailera, nekoliko interesantnih objava, te naravno, nagrade najistaknutijim videoigrama protekle godine. Oni sa nadprosječnom sposobnošću opažanja prepoznati će i od nikuda izazvani rebranding ovog SpikeTV-ovog događaja. Umjesto VGA, Video Game Awards ove godine se zove VGX. Zato jer X zvuči dosta opasno i novo-generacijski, pretpostavljamo.

 

Ovogodišnji VGX se prije svega bavi video igrama i nagrađivanju istih. Stoga bi bio red da ovu temu tjedna započnemo sa najbitnijim dijelom, a to je - koje su igre dobile prestižne nagrade. Igra godine je, budimo iskreni, očekivana...

 

 

GTARGH

 

Igra godine: Grand Theft Auto 5
Studio godine: Naughty Dog
Lik godine: Bioshock Infinite - Blizanci Lutece
Najbolja pucačina: Bioshock Infinite
Najbolja akcijska avantura: Assassin’s Creed IV: Black Flag
Najbolja sportska igra: NBA 2K14
Najbolja Indie igra: Gone Home
Najbolji RPG: Ni No Kuni
Najbolja borilačka igra: Injustice: Gods Among Us
Najbolja vožnja: Forza Motorsport 5
Najbolji DLC: Far Cry 3: Blood Dragon
Najbolja Xbox igra: Brothers: A Tale of Two Sons
Najbolja PlayStation igra: The Last of Us
Najbolja Nintendo igra: Super Mario 3D World
Najbolja PC igra: Gone Home
Najbolja prijenosna igra: The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Najbolja casual igra: Animal Crossing: New Leaf
Najbolji glumac: Troy Baker for The Last of Us’ Joel
Najbolja glumica: Ashley Johnson for The Last of Us’ Ellie
Najbolji soundtrack: Grand Theft Auto V
Najbolja skladba u igri: Bioshock Infinite -  “Will the Circle be Unbroken” - Courtnee Draper & Troy Baker
Najbolja mobilna igra: Plants vs. Zombies 2
Najiščekivanija igra: Titanfall

 

U slučaju da ne znate koji bog je Gone Home, radi se o nezavisnoj avanturi gdje istražujete napuštenu kuću u nadi otkrivanja njezine prošlosti. Igra je dosta atmosferična i bolno artsy, čime je donekle opravdana dominacija nad Papers Please, The Stanley Parable i Battlefieldom 4. Kako je Battlefield 4 zapao među spomenute naslove, još nam do kraja nije jasno. Pretpostavljamo da su time nekako htjeli prikazati kako je umjetnost i dalje relevantna kada se rade video igre, te kako je duša ono što na kraju ponese naslov do vrha. Da bar.

 

 

 

 

 

Kao što se letimično da naslutiti, VGX je jedan veliki stroj za nabrijavanje na nadolazeće i postojeće naslove. Što u principu nije ništa novo. Ove godine imali smo priliku pratiti objave i trailere nekolicine jako interesantnih naslova - nekih očekivanih, nekih nešto manje. Definitivni vrh ovogodišnjih objava zauzima kompanija odgovrna za Walking Dead serijal - Telltale games. Njihova nedavna nabavka Game of Thrones licence od HBO-a omogućila je izradu istoimene serije avanturističkih igara. Ovo bi mogli ispasti jako zgodno s obzirom da Telltale ima tendenciju raditi jako kvalitetne priče. Mislim, tko god nije završio The Walking Dead bez mučnog izraza na licu zaista nema duše.

 

 

 

 

Drugi Telltaleov naslov koji nam je odvukao pažnju je kolaboracija sa Gearboxom, te rad na ni više ni manje nego Borderlands avanturi pod imenom Tales from The Borderlands. Ako ste ikada zaigrali Borderlands serijal, avantura je vrlo vjerojatno posljednja stvar koji vam može pasti na pamet. Pa, ako išta možemo reći nakon ovoga onda je da mislimo kako bismo svi trebali promijeniti perspektivu iz koje gledamo krvoločne ultranasilne RPG pucačine. One, očigledno, imaju mekšu i humaniju...dapače introvertnu stranu.

 

 

 

Kad smo već kod introvertnih emotivnih igara, spomenimo i dugo najavljivani Southpark RPG The Stick of Truth, koji je na ovogodišnjem VGX-u imao produljeni gameplay trailer. Kako biste, konačno, i vidjeli koji kalibar intrige i dalekometne prdeži možete očekivati jednog dana kada igru odlučite kupiti. 

 

 

Fanovi Tom Clancyevskih tematika mogli su svjedočiti demonstraciji enginea iza više nego impresivnog The Division MMO-a. The Division je, ako niste već čuli, next gen masivni multiplayer u kojem igrači pokušavaju preživjeti post-pandemijsku apokalipsu posred New Yorka. The Division pokreće novi Snowdrop Engine koji, među ostalim, jamči visoku razinu grafičke imerzije. Pod ovime mislimo na volumetrijsko osvjetljenje, reaktivne površine, kao i niz novih đinđi koje ovu igru čine natprosječno lijepom. Naslov je najavljen za PlayStation 4 i Xbox One.

 

 

 

 

Kao što je Marin već objavio u današnjoj vijesti, novi CD Projektov Witcher dobio je svoj VGX trailer. Iskreno, ne možemo se načekati da ta igra više izađe. Ako je ovaj trailer išta uspio napraviti, to je da Witcher 3 želimo igrati još više. Witcher 3: The Wild Hunt najavljen je za iduću godinu.

 

 

Živi mrtvaci!
 

 

 

Eidosova reinkarnacija Looking Glassovog Thef projecta pod imenom Thief dobila je i svoj VGX trailer u kojemu igrači mogu saznati o čemu se zapravo u toj igri radi. Originalni Thief je u žanr igara iz prvog lica unio koncept šuljanja i igre sjenama. U to doba FPS je bio daleko manje suptilan žanr, tako da se originalni Thief činio kao prokleti kvantni skok. Hoće li verzija iz 2014. napraviti isto, saznati ćemo kada igra izađe.

 

 

Svi ga čekamo! A sada, saznajmo o čemu se tu zapravo radi.
 

 

Vjerojatno najiščekivaniji FPS 2014. - TitanFall dobio je dva trailera. Njegovi tvorci prikazali su ne jednu nego čak dvije nove klase titana kojima će igrači moći upravljati. Prvi je brzi i okretni Stryder titan koji se odlikuje strahovitim manevarskim sposobnostima. Drugi je nešto teži Ogre čiji završni udarac doslovce otrgne drugom Titanu ruku i umlati ga s njom. Saeksi. Oba trailera pogledajte u prilogu!

 

 


 

 

 

Bungie je također posjetio VGX kako bi pokazao kako njihov nadolazeći Destiny uspješno napreduje. Umjesto da se opterećuje otvorenim svjetovima i objašnjavanjem igrinih mehanika, oni su pokazali neke sitne detalje koji su i dalje, budimo iskreni, skroz zgodni. Oružja i vozila glavni su elementi ove igre i iskreno nije nam žao što su ih u ovom traileru pobliže prikazali...

 

 

Fensi gans
 

Xbox One ekskluziva Quantum Break također je dobila svoj novi sjajni trailer. U njemu smo imali priliku saznati više o priči iza same igre, te se naslađivati na njenom novom sjajnom engineu. Kombinacija filmskog napucavanja i poigravanja vremenom osigurava developerima puno toga s čime se mogu igrati, tako da u konačnoj verziji očekujemo zaista mnogo noviteta po pitanju gameplaya i dizajna.

 

 

 

Za kraj ovogodišnjeg pregleda VGX-a spomenuti ćemo dragulj koji barem nas u Gamereportu oborio s nogu. No Man's Sky je nadolazeća futuristička simulacija u kojoj doslovce istražujete svemir. Keč u ovome je - što je čitav svemir proceduralno generiran. Ovo znači da je se svaka planeta stvara po posebnom principu, te je u svakom pogledu jedinstvena. Drugim riječima, radi se o sandbox svemiru. Ne planeti, ne gradu, ne zemlji. Svemiru. Koji je nasumičan i po svakom pogledu jedinstven. Da stvar bude još bolja, igra izgleda prekrasno. Ako je ovo naznaka kakve igre nas očekuju u budućnosti, nekako nam je drago gledati No Man's Sky kao početak nečeg zaista velikog.

 

 

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije