http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

GAMING REVOLUCIJA

Intervju sa tvorcima prve Simulacije Koze na svijetu

GOAT SIMULATOR
Datum objave:
20.02.2014 11:43
Autor: Damir Rukavina
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Saznajte sve tajne mističnog Goat Simulatora u novom Gamereport intervjuu

Napraviti nešto inovativno i zabavno dosta je težak posao. Barem ovih dana kada zasićenost gaming tržišta uglavnom centrira svoj pogled na otprilike dva najprofitabilnija žanra. Ponekad se treba okrenuti prema prirodi, napustiti tehnologiju i prepustiti se mislima gledajući kroz prozor na obližnji travnjak. I od tamo u vas zuri koza. Sa ljepljivim jezikom i apetitom za destrukcijom. Ovakav scenarij vjerojatno se desio Coffe Stain Studiosu, firmi koja je prošlog tjedna objavila trailer za Goat Simulator - bizarni twist na Tony Hawka u kojem kontrolirate kozu. Uglavnom. uhvatili smo priliku i na kratko porazgovarali sa Arminom Ibisagićem, developerom iz Coffee Staina koji nam je odlučio reći sve o ovoj nadolazećoj igri.

 

 

 



Za početak...Simulator koze...odakle Vam ideja za ovu igru?

Svima nama u Coffee Stain Studiosima najveći je cilj u životu da jedan dan budemo koze. Jednostavno smo vidjeli da je tehnologija danas (s NVIDIA Apex i PhysX) došla dovoljno daleko da bi se mogao napraviti jedan pravi, next-gen simulator koze, ne samo za nas, već za sve koji bih htjeli jednog dana postati koze.

 

U koji točno žanr bi se ova Goat Simulator mogao upasti?

Nama je drago ne samo što možemo svim ljudima donjeti prvi simulator koze, nego i to da smo prvi uvoditelji kozijih simulatora na svijetu. Mi smo 100% sigurni da će jednog dana taj žanr biti isto velik, ako ne veći, nego što je FPS danas.

 

Ideja gomile koza koje uništavaju sve pred sobom je primamljiva. Hoće li Goat Simulator imati multiplayer?
Stvarno nam je žao, ali nemoguće je dodati multiplayer u Goat Simulator. Pošto koristimo NVIDIA Apex i PhysX, imamo vrlo dobru i realističnu simulaciju fizike u igri, ali ta ista fizika koja je tako važna za Goat Simulator ne bi radila u multiplayeru.

 

Koliko je ljudi uopće radilo na Goat Simulatoru?
Naš tim se sastoji od otprilike 10 ljudi i tri koze. Projekt je trajao jedan mjesec prije nego što smo igru prikazali na Youtubeu.

 

Koliko vam je vremena trebalo za izradu realističnog fizičkog modela koze sa ljepljivim jezikom?
Izrada realistićnog modela za Goat Simulator je išla vrlo brzo. To što nam sada uzima najvise vremena je dodavanje Steam Workshopa u igru, Leaderboardsi, GUI, optimizacija za različite kompjutore, i takve malo dosadnije stvari. 


Hoće li igrači moći izmjenjivati kozin oblik, mijenjati "performanse" i slično (customization options)?
Zanimljiva tema, no za sada ne bih pričao o njoj.

 

Planirate li izdati level editor?
Da - u obliku Steam Workshopa.

 

Hoće li postojati i varijanta za druge platforme osim PC-a?
Toliko daleko još nismo planirali.


Za kraj, nešto nevezano uz koze - koji savjet biste dali lokalnim talentima koji bi htjeli započeti sa dizajnom i izradom video igara?
Najvažnije je da se ne razmišlja previše, nego da se samo počne raditi igre. Neke od najpopularnijih indie-igara prošle godine su vrlo jednostavne, a ujedno i vrlo zabane, te su napravljene u programu Game Maker (Game Maker je naravno, besplatan download). Najbolji primjeri su Hotline Miami i Super Crate Box. Ako želiš raditi na igrama, jednostavno počni raditi igre. Praviti igre je najzabavniji posao na svijetu, i nadam se stvarno da ćemo vidjeti više developera s Balkana!

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije