http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

TOP LISTA UŽASA

Povratak najgorih igara rađenih po filmovima 2

charlies angels videoigra
Datum objave:
04.03.2014 08:00
Autor: Damir Rukavina
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
Gamereport vam ovog tjedna donosi nastavak pregleda najgorih video igara napravljenih po filmskim prijedlošcima

Susreti svijetova videoigara i filmova poznati su kao vrlo riskantni biznis. Nerijetko je tranzicija iz jednog u drugi završila katastrofom, i to uglavnom zbog uvlačenja nestručnog kadra u njihovu izradu. Na našu sreću, dobar dio tih pokušaja toliko je spektakularno loš da je smiješan, te vam upravo zbog toga ovog tjednom ponosno predstavljamo nastavak čuvene top liste najgorih igara rađenih prema filmovima. Pod ovime, jasno, ne mislimo da nastavljamo odbrojavanje, već radimo novu verziju top liste koja...zapravo, shvatiti ćete kada čitava stvar krene.

 

6. Enter The Matrix (Shiny 2003.)

 

Što se desi kada dio igrine produkcije i scenarija prepustite autorima filma? Dobivate ono što fanovi vrlo vjerojatno nisu niti htjeli. Braća Wachowski su, naime, planirali Enter The Matrix napraviti kao filmsko/gejmersku poveznicu između tri nastavka filma, stavivši u glavnu ulogu Ghosta i Niboe, do tada nepoznate likove. Ono što su uspjeli je da sve one koji nisu pogledali čuveni Matrix ostave zbunjenima kao jelene pred farovima. Uostalom, budimo iskreni - svi su ionako iovako htjeli igrati Nea. Uglavnom, igra je kod kritičara prošla sa mješovitim ocjenama, dok se u prodaji "proslavil"a sa pet milijuna globalno udomljenih kopija. Očigledno je ljudima bilo daleko važnije da kupe igru na kojoj piše Matrix nego da shvate koliko je ona ispodprosječno dizajnirana hrpa bugova. U svakom slučaju, ako smo nešto naučili iz ove male povijesne lekcije, to je sljedeće - redatelji, ostavite dizajn i scenarije igrama tvorcima igara. Također, ako se igra zove Matrix, stavite da u njoj možete igrate Nea.

 

 

Spektakularnije nego što to zapravo jest...vjerujte nam.
 

 

 

5. Jaws Unleashed (Appaloosa Games, 2006.)

 

U vrlo popularnom Steven Spielbergovom trileru Ralje radnja se vrtila oko sukoba stanovnika malog ribarskog gradića i golemog morskog psa. U Jaws Unleashed premisa napetog trilera i lova na ribu-ubojicu bačena je kroz prozor i mjesto igrača je premješteno iz perspektive teroriziranih u nešto vrlo tipično - morskog psa. Jer, budimo realni, biti ribar koji se bori protiv morske nemani je jednostavno predosadno. Osim što igra ima konkretne veze sa originalnim filmom otprilike koliko i sir sa vojnom glazbom, ona je i ekološki osvještena. Tako, recimo, u jednoj misiji Jaws bez nekog objektivnog razloga napada naftnu platformu. Zašto? Zato jer može i zato jer sve u jednom trenu mora odletjeti u zrak. Iskreno, Jaws Unleashed zapravo savršeno pokazuje kakvim nazadnim individuama gamere neki ljudi smatraju. Mislim, u ovoj igri Jaws može pokupiti dubinske bombe i bacati ih na brodove, za boga miloga...

 

 

Oh, bože...

 

 

4. Bad Boys: Miami Takedown (Empire, Crave 2002.)

 

Bad Boys: Miami Takedown igra je napravljena po prijedlošku čuvenih Bad Boysa 2. Ako ste gledali film, znate kako nastavak ima daleko više eksplozija i pucnjave od originala. Bad Boys 2 igra pod imenom Bad Boys: Miami Takedown imala je par malih poteškoća pri nastajanju. Poteškoća poput izričitog odbijanja glavnih glumaca (Will Smitha i Martina Lawrencea) da se njihovi likovi pojave u igri. Međutim, njihova lica nas i dalje opako promatraju s igrine naslovnice, čime su mnogi fanovi filma ostali zbunjeni. Dodamo li ovome neopisivo aljkav pristup dizajnu samih nivoa i neprijatelja, te činjenici da, ma kojim likom igrali i dalje igrate isto, dobijamo igru koju skoro nitko nije htio. Očekivano, Takedown je dobio katastrofalne ocjene kod velike većine kritičara, te objektivno spada među neke od najgorih igara ikad napravljenih.

 

 

 

 

Charlie's Angels (Neko, 2003.)

 

Ako vam netko ikada predloži da napravite igru samo zbog toga jer su u njoj tri glavna lika tri filmska seks simbola, odbijte. Odbijte zato jer ćete inače napraviti nešto poput užasnih Charlie's Angelsa, video igre koja je pratila istoimeni filmski remake čuvene američke serije. Kao i velik broj igara koje su rađene kao dodatne reklame za filmove, i ova se ugodno ugnjezdila u kategoriju "smeće" iz više razloga. Za početak, potpuno je neigriva. Kao drugo, ako pogledate na što liče Lucy Liu, Cameron Diaz i Drew Barrymore, proći će vas hladni trnci. Naravno, na kutiji od igre možete vidjeti prave glumice, što zapravo samo pojačava šok koji slijedi nakon što igru konačno pokrenete. Kada razmislim malo bolje, ovo je jedan od najboljih nenamjerno napravljenih horrora ikad. Mislite da idete igrati akcijsku igru, piše na kutiji da je igra za sve uzraste, i onda ugledati tri poligonske abominacije koje cvrkuću glasovima glavnih glumica iz filma. Briljantno, a ujedno i užasno.

 

 

Zvuk u ovom isječku je zbog nekog razloga užasno distorziran. Ovo samo doprinosi stravi i napetosti!
 

 

 

2. Street Fighter: The Movie (Incredible Technologies 1995,)

 

Što se dešava kada iz video igre napravite film, pa onda iz tog filma napravite drugu video igru. Isto što se desi kada fotokopirate fotokopiju ili u Google translate ubacite nešto što ste preveli pomoću Google translatea. Prijevod: užas. Street Fighter: The Game igra je za automate koja je odvratna na širokom spektru različitih razina. Počnemo li od Jean Claude Van Dammea koji u trzavoj animaciji mlatara nogama nakon što vi grčevito stisnete gumb, do zapanjujuće loše mehanike i kontrola, ovaj naslov ostavlja trajne mentalne ožiljke svima koji su ga se usudili pokrenuti. Jedan od digitaliziranih likova je i Kylie Minogue, koja je također paše u čitav svijet Street Fightera kao komad dreka u loncu punom juhe. Sve u svemu, Street Fighter: The Movie zapanjujuće je loša relikvija filmske promotivne mašinerije. Ako vam ikada zatreba emotivni ventil, a sredina je tjedna u podne pa lokalna birtija nema istu razinu tolerancije prema pijandurama,  samo si pustite priloženi trailer, potegnite dvije ljute i isplačite se kao kišna godina.

 

 

kuku lele...
 

 

 

1. Raiders of The Lost Ark (Atari 1982.)

 

Howard Scott Warshaw, predivni dizajner iza čuvenog ET fijaska dobio je zadatak atarizirati poznati Steven Spielbergov avanturistički film. Pod atarizirati mislimo napraviti prvu adaptaciju filma u video igru na svijetu. Igra se, umjesto cijelim filmom bavi samo dijelom u Kairu, gdje doktor Jones traži tragove i dokumente koji će mu omogućiti da dođe do izgubljenog kovčega. Osim što igra izgleda loše (što je, priznajemo, više tekovina vremena nego slabog dizajna same igre), ona je i bila dosadna, te zapanjujuće teška. Njezin autor se svojevremeno čak i hvalio kako je tijekom igrine izrade znao navući šešir i uokolo plašiti ljude pravim bičem -  znate, zato jer je htio osjetiti kako je to biti Indiana Jones. U konačnici, čitava stvar je komercijalno podbacila (šok i nevjerica), no to nije obeshrabrilo njezinog autora koji se bacio i na adaptaciju čuvenog ET-a - jedne od najgorih video igara ikad napravljenih.  Uglavnom, umjesto da nauče iz prvog primjera kako se svijetovi video igara i filmova baš previše i ne vole, filmske kompanije i industrija videoigara nastavili su istim ritmom sve do danas. Čovjek se zapita rade li sve ovo namjerno?

 

 

 

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije