http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

TOP 5

Ikone gaminga koje jednostavno želimo nazad

raziel tema
Datum objave:
20.05.2014 08:00
Autor: Damir Rukavina
Povećaj veličinu slova
Smanji veličinu slova
Pošalji prijatelju
Ispiši stranicu
U ovotjednoj temi tjedna donosimo ultimativni popis gaming ikona čiji povratak iščekuje više igrača nego što su njihovi autori zapravo svjesni

Iz dana u dan, tjedna u tjedan naše konzole i računala zaposjedaju stotine likova iz video igara. Neke od njih zaboravljamo istog trena kada završimo ili deinstaliramo igru. Neki od njih, makar vlastitu igru nisu doživjeli već dugo vremena, ostaju u sjećanju. Upravo zbog toga Gamereport vam ovog tjedna donosi top pet likova koje bismo opet htjeli vidjeti u igrama. Zato jer nas zasvrbi iza uha i uznoje nam se oči svaki put kada shvatimo kako ih možda, ali sasvim možda, nikada više nećemo vidjeti. Eto, užas.

 

5. Jade (Beyond Good and Evil)

 

 

 

Ne znamo zbog čega ova igra svih ovih godina nije doživjela nastavak (dobro, znamo ali moramo ostati dramatični, jesem mu bigulicu). Pogotovo uzmemo li u obzir kako je njen glavni lik hrabra novinarka pod imenom Jade. I da budemo jasni - nije to neka analitičarka cipela za pse. Ova mlada dama razotkriva skandal vezan uz invaziju vrlo zlih vanzemaljaca. Dobro, sada će netko reći kako vrana vrani oko ne kopa, pa da je Gamereport još jednom izabrao nekog na top listi zato jer je iste struke. Već vidimo komentare: "Govna jedna, što niste Teemoa stavili? Jedva da ga vidim u zadnje vrijeme u džungli." E, pa momak - ako ovih dana igraš ranked u promociji, kada vidiš jungle Teemoa, znati ćeš da igraš sa članom redakcije Gamereporta.

 

 

 

 

4. Viewtiful Joe (Viewtiful Joe)

 

 

Ako ste vlasnik PlayStationa 2 i/ili Gamecubea, te ne znate za ovu legendarnu igru, naređujemo vam da iz ovih stopa prestanete čitati članak, kako znate i umijete kupite Viewtiful Joea, te tek nakon što ga odigrate nastavite čitati članak. Jeste li ga završili? Zar nije super? Nije li besmislena stripovska estetika ove igre upravo to što fali današnjim blockbusterima? Zar glavni lik nije jednako iritantan koliko legendaran? Ako ste na sve dosadašnje odgovore više manje odgovorili potvrdno, smatrajte se iniciranima. Jer iskreno, čisto sumnjamo da itko ovih dana može do kraja poštovati ingenioznost koju je Capcom iznjedrio tamo davne 2003. bez da iz prve ruke ne iskusi samu igru. Inače, između vas i nas, s ovim mjestom smo malo lagali uzmemo li u obzir kako se lik pojavio u iOS/Android tabačini Combo Crew. Također...prije dvije godine nešto se šuškalo o revampu igre, ali u zadnje vrijeme nismo ništa čuli o tome...ma zapravo, kog briga. HEJ LJUDI, POGLEČTE - VIEWTIFUL JOE!

 

 

 

 

3. Raziel (Legacy of Kain serijal)

 

 

E, sada konačno dolazimo do dobrog dijela, reći će neki. Fala Bogu da smo prešli sa obskurnih igara na nešto čega će se vjerojatno sjetiti svaki živi balkanac koji je igrao video igre i trenutno je stariji od 20 godina. Ikonički super-vampir Raziel rastegnuo je svoja krila kroz čak četiri nastavka Legacy of Kain serijala, pokazavši kako kao granični anti-heroj polako postaje punokrvni osvetoljubivi pozitivac, dijelom u očima publike, dijelom iz perspektive čovječanstva. Jer, ajmo biti realni, nema tog boga koji bi dopustio da vampir bez donje vilice do kraja serijala ostane moralna siva mrlja koja jedva čeka napraviti neko sranje. Bilo kako bilo, sve u čemu smo Raziela mogli vidjeti, bila to "stvarnost" ili "alternativni svemir" je super. I kraj serijala u kojem se Kain i Raziel donekle ujedine je razlog zbog kojih su mnogi fanovi odlazili na petominutne pauze za wc. Pet minuta nakon što su izašli iz wc-a. I naravno, k'o da nam namjerno planiraju upropastiti osjećaj trijumfa, Squareovci već godinu dana razmišljaju što napraviti sa nastavkom koji će se navodno dešavati u istom svijetu kao i originalna igra.

 

 

 

 

 

2. Crash Bandicoot

 

 

Sonyeva kontra Sonicu i Super Mariu možda nije postigla globalnu prepoznatljivost na koju bi PlayStation franšiza i dan danas bila ponosna, no to ne znači da nisu napravili dobar posao. Zapravo, ovaj Naughty Dogov arkadni naslov postao je jedna od najpopularnijih igara na prvom PlayStationu. Zahvaljujući upravo toj popularnosti, firma je do danas izbacila čitav niz igara s Crash tematikom. Posljednja koju smo vidjeli izašla je nekima davne 2008., te nije doživjela baš pretjerani uspjeh. Zvala se Crash Bandicoot: Mind over Mutant, a razvijala ju je danas zatvorena Sierra. Makar nitko ne govori o radu na novim nasltavcima, tvorci originala nerijetko spominju kako bi u jednom trenu rado napravili novi nastavak. Radi li se o naletu nostalgije ili govorenju onoga što publika želi čuti, teško je reći. Jedino oko čega smo sigurni je kako lik Crasha definitivno spada među gaming ikone kojih se mnogi sa radošću sjećaju.

 

 

 

 

 

1. Gordon Freeman

 

 

Znali ste, priznajte. Točno ste znali da ćemo ga spomenuti. Zavodljivi i pajserom naoružani super-znanstvenik svoju posljednju pojavu zabilježio je u davno izašloj drugoj epizodi Half Lifea 2. Nakon toga ga se, ma koliko fanovi urlikali i trgali antene sa Gabe Newelovog hummera, nije vidjelo. A ako je vjerovati našem popisu datuma, zadnja Half Life igra izašla je 2007. I nemojte pokušavati biti pametni govoreći kako je Portal tehnički gledano Half Life igra jer ona to nije. Zašto? Zato jer znamo da Half Life nije Half Life bez Morgana Free...božemene Gordona Freemana. Dokaza kako šmokljan u iznimno otpornom oklopu samo treba sačmaricu i zolju da spasi svijet. Ako u ovome leži imalo istine, zagrebački institut Ruđer Bošković leglo je potencijalnih super-komandosa. Samo ih, tako vam boga, držite podalje od sačmarica, pajsera i dimenzionalnih otvora.

 

 

 

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije