Necrovision: Lost Company

Necrovision1
24.02.2010 11:46
Svakako pogledajte recenziju ove 'old school', uzbudljive i zanimljive PC pucačine

U posljednje vrijeme PC ekskluzive možemo nabrojati na prste jedne ruke. Kada se i pojave, to su obično naslovi koje nisu podržale velike izdavačke kuće. Takav je i Necrovision: Lost Company. No upravo je izostanak krupnog kapitala od ove igre, baš kao i od njezine prethodnice napravio čistu i destiliranu FPS zabavu. Ova pucačina definitivno spada pod termin 'stare škole'. U igri su dobri stari paketići zdravlja, kutije s gomilom municije i prepuno zombija žednih vaše krvi. Priča je čista B-produkcija - Lost Company je prequel originalnom Necrovisionu u kojem ste se kao saveznik borili protiv njemačkih zombija iz Prvog svjetskog rata.

Ovdje pak preuzimate ulogu njemačkog vojnika! Već nas ova fabularna premisa strahovito veseli i podsjeća na prilično originalni Darkest of Days. No Lost Company ide korak dalje; osim zgodne podloge, sadrži i uzbudljiv sustav borbe kojim ćete tako sočno i furiozno tamaniti prokletnike iz pakla. Ovo je gotovo nemoguće predočiti u tekstualnom obliku, pa svakako pogledajte video da shvatite o čemu je riječ. Ili još bolje - zaigrajte Necrovision: Lost Company, jer ako ste pasionirani PC-evac, on bi vam mogao leći kao melem na ranu. Pritom ćete gotovo sigurno prijeći preko njezine zastarjele grafike i očitog nedostatka nekog boljeg budžeta. Živjela originalnost i živjele (polu)nezavisne igre!

Necrovision: Lost Company

Sve o temi:
PC