http://playtoy2.tportal.hr/playtoy

FACEBOOK FARMERI

Farmu dnevno zaigra 27 milijuna igrača

Facebook ima preko 400 milijuna korisnika, a ako je vjerovati statistikama, više od četvrtine njih je barem jednom zaigralo Farmu
Igre na Facebooku odavno su prestale biti nešto egzotično i masovno su prihvaćene, a najveću popularnost stekli su naslovi tvrtke Zynga: FarmVille, Mafia Wars, FishVille, Vampires, Café World, YoVille i Zynga Poker. Ukoliko koristite spomenutu društvenu mrežu, uopće ne sumnjamo da ste bili pozvani da se uključite u veliku zajednicu farmera koja broji 118 milijuna korisnika, no aktivno ih je nešto manje. Konkretno, svakog dana Farmu zaigra 27 milijuna igrača, što na mjesečnoj bazi iznosi 75 milijuna aktivnih igrača koji joj se konstantno vraćaju.

Ostale spomenute igre okupljaju oko tridesetak milijuna igrača mjesečno, što je također ogromna brojka usporedimo li je s, primjerice, World of Warcraftom, najpopularnijim MMO-om današnjice koji ima 11,5 milijuna igrača. Zanimljiv je i podatak da sve igre osim Mafia Warsa i Zynga Pokera više igraju žene za koje se donedavno mislilo da im videoigre nisu zanimljive. Za velik uspjeh i masu poklonika tvrtka Zynga može zahvaliti nagloj popularnosti Facebooka, no prije samo tri godine njezin osnivač nije bio siguran je li uopće na dobrom putu.

Tvrtka je nastala 2007, kada je Mark Pincus zaključio da su ljudi željni jednostavnih igara koje im se uvuku pod kožu, no nije ih problem napustiti u bilo kojem trenutku, tj. da žele nešto simpatično što bi se moglo zaigrati u prozoru internetskog preglednika na poslu ili na kakvom dosadnom sastanku te da se brzo može ukloniti ukoliko netko od šefova baci oko na monitor. Umjesto da izmišljaju toplu vodu, odlučili su primijeniti pradavne zakone sa samih začetaka igranja, kada su scenom suvereno vladali Pac-Man i Super Mario. Tada su proizvođači igara mahom ciljali na vrlo široku publiku, no kako je napredak tehnologije išao naprijed, ciljana skupina postali su mladi muškarci. U posljednje vrijeme je ipak primjetan trend sve brojnijeg uključivanja ženske populacije, kao i starijih osoba koje se vole zabaviti u virtualnim svjetovima umjesto da gledaju u televizor.

Kako smo ranije rekli, žene su što se tiče igara na Facebooku brojnije, a to znači da je Zynga pogodila ukus šireg kruga ljudi. No postoje i oni koji ne gledaju blagonaklono na njihove proizvode i javno izražavaju svoje nezadovoljstvo. Primjerice, osnovana je grupa 'I dont care about your farm, or your fish, or your park, or your mafia!!!', čiji članovi misle da bi Facebook trebao biti ono čemu je isprva bio i namijenjen - druženju s prijateljima. Oglasi i pozivnice za razne igre im idu užasno na živce, no kako spomenuta grupa broji 'samo' 5,2 milijuna sljedbenika, teško će nadmašiti glas javnosti koja želi još više igara poput Farme.

Parodija na Farmville

Parodija na Mafia Wars

 

Sve o temi:

Komentari

Nadimak
Komentar
Upozorenje: Uredništvo tportala protivi se širenju mržnje na vjerskoj, nacionalnoj, rasnoj ili drugoj osnovi. U slučaju da korisnici promiču govor mržnje ili vrijeđaju druge korisnike, komentiranje ispod tekstova bit će onemogućeno, a prekršitelji će biti prijavljeni policiji.

Prednarudžbe bez pokrića

Prednarudžbe bez pokrića

Zbog čega ljudi pri kupnji igara ne bi smjeli nasjedati na jeftine pre-order bonuse saznajte u najnovijoj Gamereport temi tjedna

opširnije